וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל פ"ת: דרוש שוער במלאבס

אג'ידה לא עבר בבקרה, אמאמו פצוע, דורי עדיין לא כשיר, והשוער הרביעי, תום קשתי, עשוי לפתוח בשער מול בני יהודה

אחרי ההדחה המוקדמת והלא מתוכננת מהליגה האירופאית, תחל מחר (שבת, 19:00) בני יהודה את המשחקים בזירה המקומית כשתארח בבלומפילד את הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

למרות החום הכבד ערכו היום השחקנים את האימון המסכם ונראה כי המאמן דרור קשטן יערוך מספר שינויים בהרכב. מי שצפוי לעשות הופעת בכורה במדים הזהובים הוא הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שחתם אמש על חוזה לשלוש עונות ויפתח לצידו של חסן אבו זייד בקישור האחורי.

החלוץ הרוסי הצעיר פאבל קומולוב שהגיע למבחנים, הספיק להתאמן פעמיים עם הקבוצה, יפתח על הספסל וצפוי להשתלב במהלך המשחק. איציק עזוז לא חתם עדיין בקבוצה ולכן הוא אינו בסגל לקראת המשחק.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, שלו מנשה, עומרי אפק, איליה יברויאן.

פתח תקוה נשארה ללא שוערים

שלושת השוערים של הפועל פתח תקוה בספק גדול למשחק נגד בני יהודה מחר במחזור הראשון של גביע הטוטו. אוסטין אג'ידה, שרק חזר מסידורים אישיים בצרפת, לא עבר בבקרת התקציבים. השוער השני, וויליאם אמאמו, נמצא בבעיה משום שאתמול התלונן על כאבי גב עזים, ובשלב זה לא ברור אם הצוות הרפואי יצליח להכשירו למשחק מחר.

השוער השלישי, שניר דורי, עדיין לא כשיר על פי הצוות המקצועי במאת האחוזים, ולכן ישנה אפשרות שהשוער הרביעי של הקבוצה, תום קשתי יפתח בשער הקבוצה מחר. ההחלטה הסופית בעניין אמורה להתקבל רק הערב.

למרות הודעתה של הקבוצה על כך שכל השחקנים עברו בבקרה אתמול, ארבעה שחקנים נוספים עדיין לא אושרו לשחק מחר. ישראל זגורי ואור בן חמו טרם הסדירו סופית את שחרורם מול מכבי חיפה, עידו אקסברד עדיין לא הסדיר את עניינו מול בית"ר שמשון תל אביב, וחמודי בריק, עדיין לא הביא את טופס השחרור שלו מאחווה עראבה. גורם בקבוצה התייחס לבריק ואמר: "לא נחכה עוד הרבה זמן, יש לנו את עמירן שקלים וניסן אלקלעי, ואם נצטרך נסתפק בזה".

אלי מחפוד מתכנן לפתוח מחר בהרכב ההגנתי החזק ביותר שלו, כשבקישור יחליף גיא צרפתי את זגורי, כשגם גיא דיין תורגל בהרכב הפותח.

הרכב משוער: תום קשתי (וויליאם אמאמו), עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, עמירן שקלים, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, גיא דיין, ג'וניור ויסה, דודו ביטון, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully