וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לראות שיש קבוצה במכבי"

30.7.2010 / 10:41

מכבי תל אביב נחתה בארץ אחרי ההפסד 2:1 לאולימפיאקוס ביוון, ובקבוצה מאמינים שאפשר לעשות את זה בארץ. גורם במועדון: "אם אנחנו מאוכזבים אחרי הפסד לאולימפיאקוס הגדולה, זה אומר הכל"

שביעות רצון נרשמה אתמול (חמישי) במכבי תל אביב, וזאת למרות ההפסד 2:1 לאולימפיאקוס. הצהובים הציגו יכולת די טובה לאורך דקות ארוכות, מנעו מהיוונים מלהגיע להזדמנויות, ועד להרחקתו של אלברט באנינג בדקה ה-60 נראו בדרכם לניצחון. לאור היכולת הטובה ושער החוץ שהקבוצה השיגה, במכבי משוכנעים שניתן לעבור את היריבה, מול 12.5 אלף אוהדים צהובים והכנה טקטית דומה לזו שהיתה במשחק החוץ.

שחקני הקבוצה עשו את דרכם לשדה התעופה ישירות בתום המשחק ונחתו לפנות בוקר (שישי) בישראל. "אפשר לראות שיש קבוצה במכבי", אמר גורם בכיר במועדון. "התחושה בקרב השחקנים ואנשי הקבוצה היא שהמטרה שלנו הושגה ולמעשה ההכרעה הועברה לבלומפילד כפי שרצינו קודם. אם אנחנו מאוכזבים אחרי הפסד מינימלי לאולימפיאקוס הגדולה זה אומר הכל", הוסיף הגורם.

הצוות המקצועי עודד את השחקנים בסיום המשחק כאשר לירן שטראובר וכובש השער האריס מדוניאנין קיבלו את מירב המחמאות. "תרימו את הראש, עשינו את המוטל עלינו, עכשיו ההכרעה עוברת אלינו הביתה ואפשר לנצח את היוונים אצלנו בבלומפילד", נאמר לשחקנים בחדר ההלבשה. מדוניאנין, שכבש אתמול את השער השלישי שלו בשלושה משחקים, היה אופטימי בעצמו: "כבשנו שער חשוב בחוץ, ואם נשחק אחד בשביל השני ונאמין בעצמנו, נצליח להעפיל שלב. עמדנו נכון על המגרש וההכנה שלנו לפני המשחק היתה מושלמת. ב-11 שחקנים עד ההרחקה אולימפיאקוס לא סיכנה אותנו, אבל השופט בטח לא יהנה לראות את ההילוך החוזר של ההרחקה. כמו ששמעתי מהשחקנים וראיתי בעצמי, בבלומפילד עם האוהדים הכל אפשרי".

במועדון ציינו את האירוח המצוין של היוונים שדאגו לכל פרט והעמידו לרשות מכבי את מתקן האימונים המפואר שלהם כחלק מההכנה למשחק. היום יהנו השחקנים מיום חופשי ומחר תתכנס הקבוצה לאימון שיהיה למעשה הכנה לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה ביום ראשון בבלומפילד.

מהיום תחל מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין נגד אולימפיאקוס שייערך ביום חמישי הבא. המכירה תתקיים בקופות באיצטדיון בלומפילד ובמשרדי לאן. בהנהלת הקבוצה שוב הודיעו על מבצע הוזלות לרוכשי המנויים, כאשר מיום שישי עד יום שני הקרוב המכירה תיפתח רק לבעלי מנויים כשכל מנוי יקבל כרטיס בהתאם למקום מושבו ובמחיר מוזל.

מחירי הכרטיסים למנויים: שערים 2/13: 60 ¤, שערים 4/5, 7/8: 45 ¤. ביום שלישי תיפתח המכירה לקהל הרחב והמחירים יעמדו על: שערים 2/13: 100 ¤, שערים 4/5, 7/8: 70 ¤ , כרטיס אב ובן: 180 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully