וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו מאוד אופטימיים"

29.7.2010 / 23:45

במכבי ת"א היו מסופקים מהיכולת בהפסד לאולימפיאקוס (2:1). מדוניאנין: "ההכנה שלנו הייתה מושלמת, בבלומפילד הכל אפשרי"

שביעות רצון נרשמה אתמול (חמישי) במכבי תל אביב, וזאת למרות ההפסד 2:1 לאולימפיאקוס. הצהובים הציגו יכולת די טובה לאורך דקות ארוכות, מנעו מהיוונים מלהגיע להזדמנויות, ועד להרחקתו של אלברט באנינג בדקה ה-60 נראו בדרכם לניצחון. לאור היכולת הטובה ושער החוץ שהקבוצה השיגה, במכבי משוכנעים שניתן לעבור את היריבה, מול 14 אלף אוהדים צהובים והכנה טקטית דומה לזו מהערב.

"לפני המשחק בטח הייתי מרוצה מתוצאה כזו, אבל עכשיו אני טיפה מאוכזב לאור מה שהתרחש במגרש", אמר המנג'ר אבי נמני, שמיד הוסיף: "העברנו את ההכרעה אלינו לתל אביב, ואנחנו מאוד מרוצים מהשחקנים. עד שהרחיקו לנו שחקן שיחקנו טוב והם כמעט ולא סיכנו אותנו. במחצית השנייה השחקנים היו יותר עייפים, הלכנו קצת אחורה, אבל התוצאה טובה".

על הגומלין ביום חמישי הבא הוסיף המנג'ר: "אנחנו משחקים מול יריבה מאוד חזקה, אבל אנחנו מאוד אופטימיים אחרי ההופעה שראינו היום. לכל קבוצה יש נקודות תורפה. אנחנו באים למשחק בית, עם קהל, וזה יהיה משחק שונה לגמרי. כל הקרדיט מגיע ליוסי מזרחי ולשחקנים".

האריס מדוניאנין, שכבש הערב את השער השלישי שלו בשלושה משחקים, היה אופטימי בעצמו: "כבשנו שער חשוב בחוץ, ואם נשחק אחד בשביל השני ונאמין בעצמנו, נצליח להעפיל שלב. עמדנו נכון על המגרש וההכנה שלנו לפני המשחק היתה מושלמת. ב-11 שחקנים עד ההרחקה אולימפיאקוס לא סיכנה אותנו, אבל השופט בטח לא ייהנה לראות את ההילוך החוזר של ההרחקה. כמו ששמעתי מהשחקנים וראיתי בעצמי, בבלומפילד עם התמיכה של הקהל שלנו, הכל אפשרי".

הקשר המצטיין הוסיף: "מהרגע שהגעתי הרגשתי כאן בבית. אני מקבל הרבה תמיכה ומקווה להמשיך לכבוש, ושהשער הבא יעלה אותנו שלב. אנחנו יכולים לעבור אם נאמין. לא היו להם מצבים במחצית הראשונה כי למדנו אותם. זה לא שהם היו פחות טובים, פשוט עשינו את המוטל עלינו".

הקבוצה נחתה בישראל לפנות בוקר. חלק מהשחקנים צפויים לקבל מנוחה במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה ביום ראשון.

לינן: "שלטנו במשחק"

גם אצל היוונים נרשמה שביעות רצון יחסית, כשהקבוצה חזרה מפיגור והשיגה ניצחון במשחק הרשמי הראשון שלה העונה. מאמן אולימפיאקוס אוואלד לינן אמר בסיום: "שלטנו במשחק. במחצית הראשונה מכבי תל אביב יצרה מצבים, וכשאתה סופג שער, זה משפיע פסיכולוגית. אבל אחרי חצי שעה רעה, נכנסו למשחק ב-15 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה". המאמן הגרמני זעם על החלטת השופט לשרוק לפנדל ואמר: "הייתי בהלם. לא הייתה נגיעה מכוונת ולא היה פנדל".

המאמן דיבר על כניסתו של זאירי ששינה את המשחק: "הוא עזר לנו עם דריבלים ומשחק של אחד על אחד. מיראלס יצא בגלל פציעה. הוא ספג מכה ואני מקווה שזו לא פציעה חמורה בשריר". לגבי השחקנים שלא שותפו אמר: "יש לנו שחקנים שעדיין לא מוכנים. טורוסידיס, פפאדופולוס, ריירה ואיבגאסה צריכים עוד זמן. גם רומדאל, מיראלס ומודסטו צריכים זמן להתחבר לקבוצה".

דניס רומדאל, כובש שער הניצחון, הוסיף: "היה משחק קשה והיריב הפתיע אותנו בפתיחה. במחצית השנייה השתפרנו ויכולנו לכבוש יותר משני שערים. לא קל כי יש לנו הרבה שחקנים חדשים ואנחנו מתרגלים אחד לשני. אנחנו נמשיך להשתפר מדי יום. אישית אני מרוצה מההופעה שלי למרות שאני מסוגל ליותר".

אריאל איבגאסה, ששיחק דקות ספורות כמחליף: "אני מרוצה ושמח על התוצאה. היינו במצב קשה והצלחנו להפוך את המשחק. אנחנו רוצים לעבור שלב ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה. אני מרגיש טוב וחושב שאני מוכן. אני צריך זמן להתרגל לחברים, אבל רעב לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully