וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה מועמדים לאימון הצעירה

29.7.2010 / 21:02

ועדת האיתור תצמצם את הרשימה בשבוע הבא וגיא לוזון צפוי לשרוד את הניפוי. ג'קי בן זקן: "התאורייה של חזי מגן כשלה"

ועדת האיתור לבחירת מאמן לנבחרת הצעירה התכנסה הערב (חמישי) לישיבה שנייה השבוע, בה נכח גם מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה, שהגיע על מנת לעזור בנתונים טכניים ולא יהיה קשור לקבלת ההחלטות. במהלך הישיבה הוזכרו מועמדים נוספים לאימון הנבחרת, מלבד זה של גיא לוזון. לוואלה! ספורט נודע בסך הכל עלו על הפרק לא פחות מתשעה שמות, ביניהם גם בני טבק. ביום ראשון יחלו חברי הוועדה לראיין את המועמדים ועד יום רביעי יצמצמו את הרשימה לארבעה או חמישה שמות.

"מתחילה להתגבש רשימת שמות. אנחנו במרתון של פגישות ושיחות, מחר תהיה פגישה נוספת וביום ראשון נראיין את המועמדים הסופיים", אמר ג'קי בן זקן, מחברי הוועדה. "עשינו כבר סינון ראשון ושני וכרגע יש לנו תשעה מועמדים. רובם כבר הביעו את הסכמתם להגיש מועמדות באופן רשמי ואני מאמין שעד יום שלישי נסיים את מלאכתנו ונגיש רשימה סופית. על פי חוות הדעת המשפטית שכבר הוצגה, תהיה הנהלת ההתאחדות חייבת לבחור את אחד מהשמות מהרשימה שנגיש".

בניגוד למה שסברו קודם כבר לא תהיה רשימה עם מועמד יחיד שנקרא גיא לוזון?

"לא, זה ברור! מסתבר שתאוריית חזי מגן כשלה כי לא היינו צריכים בכלל להתאמץ כדי לפנות למועמדים. היו מועמדים מאוד ראויים שפנו אלינו בעצמם וזה רק מוכיח שהמסקנות הנמהרות לא היו נכונות. יש יותר מכמה מועמדים שיגישו מועמדות והמלאכה תהיה בסופו של דבר מלאכה של הנהלת ההתאחדות שתצטרך לקבל את ההחלטה.

בן זקן רמז כי בניגוד לפרסומים, יצחק שום לא מועמד לצעירה: "אחת מאמות המידה שהצבנו לעצמנו היא שמי שאימן כבר בוגרת או אולימפית בעבר לא יכול להיות מועמד, אבל אין לי ספק שמדובר במועמדים אטרקטיביים, חלקם מאמנים בכירים בכדורגל שלנו. ראוי שלא ניכנס לשמות ספציפיים וכל עוד לא גובשה הרשימה הסופית אין טעם להזכיר מועמד כזה או אחר".

בהתייחסו לדחיפות קבלת ההחלטה אמר בן זקן: "אנחנו חושבים שנכון לקבל החלטה מהר כי יש לנבחרת הצעירה משימות כבר בתחילת החודש וחשוב שכבר יהיה מאמן למשחק האימון הקרוב. לפחות על פי דעתי האישית, גיא לוזון יהיה אחד המועמדים ברשימה שנגיש כי אני חושב שהוא בהחלט מועמד ראוי שעומד מבחינתנו בכל הקריטריונים שהצבנו לעצמנו - תעודת פרו, וגם ותק באימון בליגת העל. לפי דעתי האישית, הוא יהיה אחד מהחמישייה הסופית".

בן זקן סיכם את דבריו ואמר: "מה שחשוב זה שמלבד העובדה שנגיש את רשימת המועמדים, אנחנו גם נמליץ בפני הנהלת ההתאחדות להתחשב בעבודה שעשינו ובמסקנות שלנו, לא רק לגבי הבחירה הקרובה של מאמן הצעירה, אלא גם לגבי הבחירות הקרובות שיהיו בעתיד למאמני נבחרת. מי שראוי לאימון האולימפית, בטח ובטח ראוי גם לאימון הנוער והנערים. עד היום לא היה מנגנון מסודר ומקובל לבחירת מאמנים ואנחנו מקווים שהעבודה שנעשה תשמש את הגורמים המחליטים בהתאחדות להבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully