וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "מוריניו הופך כל קבוצה למכונת ניצחונות"

זלאטן, חלוץ ברצלונה, פרגן למאמנו לשעבר, אבל הצהיר: "אנחנו הטובים בעולם". על עתידו אמר: "גווארדיולה אמר לי שאני חשוב"

ברצלונה שוהה בנורבגיה למשחק הידידות נגד ולרנגה. זלאטן איברהימוביץ', שלמרות כל הספקולציות נשאר במועדון, דיבר במסיבת עיתונאים והתייחס גם למאבק הצפוי מול ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו, שהדריך אותו בעבר באינטר. "מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים בעולם. כשהוא מגיע למועדון חדש הוא הופך אותו למכונת ניצחונות. יהיה קשה לנצח את ריאל, אבל אנחנו הקבוצה הטובה בעולם".

החלוץ השבדי, שהגיע בקיץ שעבר לקאמפ נואו, לא נהנה מעונה מוצלחת למרות שכבש 16 שערי ליגה. דיווחים רבים קשרו אותו למעבר לאיטליה או לאנגליה, במיוחד לאחר הצטרפותו של דויד וייה לבארסה, אך איברהימוביץ' לא מתרגש: "כשאני מחליף קבוצה, השנה הראשונה היא הכי קשה. מכל הקבוצות בהן שיחקתי, בברצלונה הייתה לי את השנה הראשונה הטובה ביותר".

איברהימוביץ' הודה כי שוחח עם פפ גווארדיולה על מעמדו: "הוא אמר לי שאני חשוב ואני מבין מזה שאשחק. אם אתה לא חשוב, אתה לא משחק. עם וייה בקבוצה, נהיה חזקים יותר ויש לנו סיכויים טובים יותר לזכות באליפות".

המשחק עצמו הסתיים בניצחון ברצלונה 2:4. גווארדיולה פתח עם שלל צעירים בהרכב בתוספת גבי מיליטו ומקסוול כשבויאן קרקיץ' שימש כקפטן. ויקטור סאנצ'ז העלה את הקטלאנים ליתרון בדקה ה-12, אך הרמיט סינג איזן בפנדל כעבור שתי דקות. מקסוול החזיר את היתרון בדקה ה-35. במחצית השנייה נכנסו זלאטן יחד עם סיידו קייטה, אבל הילד בנחה, מבארסה אתלטיק, הוא זה שכבש את השלישי בדקה ה-51. קייטה קבע 1:4 כעבור 13 דקות לפני שהנורבגים החזירו עם שער של בויאן זאיץ' הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully