וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן נחת בארץ והצטרף לבני יהודה

29.7.2010 / 16:52

הקשר הארגנטינאי, שסגר על חוזה לשלוש עונות אחרי המו"מ הארוך, יחזור בהדרגה לאימונים. איבשקביצ'יוס חתם רשמית

פדרו גלבאן נחת היום (חמישי) בישראל. קשרה הארגנטינאי של בני יהודה, שסגר את חוזהו לשלוש העונות הקרובות במועדון אחרי משא ומתן ארוך עם הכתומים, צפוי לחזור בהדרגה לאימוני הקבוצה לאחר שיחלים לחלוטין מהפגיעה בקרסולו. כזכור לקראת סוף העונה שעברה שבר הארגנטינאי את קרסולו והחמיץ את מחזורי סיום העונה כמו גם את גמר הגביע. גלבאן הגיע למגרש בשכונת התקווה כדי לפגוש את חבריו, אותם הוא לא ראה מאז שטס לארגנטינה לפני כחודשיים. הארגנטינאי ערך אימון ריצה קל ובקבוצה מקווים להכשירו עד למחזור הראשון של ליגת העל.

‎‏"אני מרגיש טוב ומאוד רוצה להשלים את השיקום ולחזור ולשחק", הוא אמר היום, "התגעגעתי לכדור, זה היה חסר לי במהלך הקיץ. אני מקווה להחלים ולפתוח את הליגה. אני מאוד מקווה שבני יהודה תהיה אותה קבוצה כמו בעונה שעברה, שנגיע לשלבים גבוהים בגביע ונתברג בצמרת"‏.

גלבאן נשאל לגבי המאמן קשטן והוסיף: "אני רואה שכולם כאן עובדים חזק, זה מאמן מקצוען שעובד ברצינות ואני אשתדל מאוד לעמוד בדרישות הגבוהות שלו". הארגנטינאי העביר מסר לאוהדי הקבוצה שציפו לבואו במהלך כל הפגרה: "אני מודה לאוהדים על התמיכה והעזרה שנתנו לי. עכשיו אני כאן ואעשה כמיטב יכולתי ולשחזר את הדברים הטובים מהעונה שעברה".

מי שחתם באופן רשמי במועדון הוא קסטוטיס איבשקביצ’יוס, לאחר שקבוצתו האוקראינית קריבאס חתמה על השחרור. הליטאי חתם לשלוש שנים וכרטיסו נרכש מהאוקראינים. באימון בני יהודה יטול חלק החלוץ הרוסי הצעיר פאבל קומולוב, שהגיע אתמול לארץ וייבחן במדי הקבוצה במשחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה בשבת. לדברי ראשי הקבוצה, במידה וירשים את הצוות המקצועי, כרטיסו של הרוסי יירכש כהשקעה עתידית וקיימת אפשרות שהוא יושאל לקבוצה אחרת בישראל או בחו"ל.

הבוקר ביקרו שחקני הקבוצה במחלקת הילדים בבית החולים שיבא בתל השומר, ונטלו חלק בפעילות שאורגנה בחסות ארגון 'חסדי נעמי'. השחקנים עברו בחדרי הילדים המאושפזים, חילקו מתנות והצטלמו למזכרת עם הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully