וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ריברו ערך אימון בכורה בהפועל רמת גן

29.7.2010 / 16:25

הקשר האורוגוואי סגר את תנאיו. שלומי דורה: "אני עוקב אחריו זמן רב, אין ספק שהוא יתרום לקבוצה". הספרדי צ'מה ייבחן

הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו, שנחת אמש בישראל וסגר את תנאיו בהפועל רמת גן, ערך היום (חמישי) את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה. ריברו, המכונה 'אל פולאקו' (הפולני) בגלל עורו הבהיר, שיחק בשבע השנים האחרונות כקשר אחורי בקבוצת פניקס, ואף שימש בה כקפטן. הקבוצה האורוגוואית נשרה בעונה שעברה לליגת המשנה והעונה הוא ישחק כאמור בקבוצתו של המאמן שלומי דורה.

"זה שחקן שאני עוקב אחריו כבר הרבה זמן, ראיתי ביצועים שלו עוד לפני שהגיע לישראל", אמר דורה היום ל"וואלה ספורט". "מדובר בשחקן עם נסיון, שהיה קפטן בליגה הראשונה באורוגוואי ואין לי ספק שהוא יתרום הרבה מאוד לקבוצה. הוא אמנם משחק בקישור האחורי, אבל הוא לא מהשחקנים שמניעים כדור רק לרוחב, יש לו גם תכונות התקפיות, עם ראיית משחק קדימה והוא יעזור לנו בכל הקשור למשחק אמצע השדה ", הוסיף המאמן שבונה אט אט את הסגל של הקבוצה לקראת העונה הקרובה.

היום צפוי להגיע ארצה גם החלוץ הספרדי צ'מה, בן 24, ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת המשנה של ראסינג סאנטנדר הספרדית. צ'מה, בשמו המלא חוסה מריה גוטיירז טגלה, ייבחן במשחק גביע הטוטו בשבת נגד מכבי פתח תקווה ובמידה וירשים את הצוות המקצועי הוא יוחתם ויצטרף אל ספרדי שכבר נמצא בסגל, הבלם פאבלו בואנדייה אלוויירה שכבר חתם על חוזה לארבע עונות בקבוצה.

שחקן נוסף שנמצא בדרכו ארצה הוא הארגנטינאי קרלוס צ'קאנה שאמנם הודיע כי הוא חוזר למולדתו, אולם בימים האחרונים החליט לשוב לישראל והוא יחתום עם הגעתו על חוזה לעונה אחת במועדון.

דורה יאלץ להסתדר בשבת בגביע הטוטו, ללא שחקני הרכש הישראלים חי בן לולו, לירון דיאמנט ויקיר שינה שטרם עברו בבקרת התקציבים. במשחק יוכלו ליטול חלק רק הזרים והשחקנים הישראלים שהיו בסגל בעונה שעברה. דורה עדיין מעוניין לצרף את ליאור ז'אן, אך זה מעדיף למצות תחילה את הנסיונות לשוב למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully