וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "כשנידבק אנחנו נראה כדורגל מצוין"

נשיא מכבי חיפה אופטימי לקראת תחילת העונה של הירוקים, סיפר כי ניסה לעזור לבית"ר, ואמר על אלישע לוי: "מעמדו איתן"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, סיפר היום (חמישי) ב'עושים ספורט' בגלי צה"ל כי ביקש לעזור כלכלית לבית"ר ירושלים, אך לא אושר לו לעשות כך. "הלכתי לבדוק את החוקיות לעזור לבית"ר ירושלים, ואם זה היה אפשרי, לא הייתי מהסס", סיפר שחר. "במפורש היה מדובר בהלוואה כספית כי כולנו רוצים לראות את בית"ר בליגה. במצב שבית"ר ירושלים טובה, הליגה יותר טובה, אבל אמרו לי שאי אפשר לעשות את זה". לקראת המשחק נגד דינמו מינסק במוקדמות הליגה האירופית, אמר שחר: "יש להם קבוצה צעירה וכשרונית ולא יהיה קל נגדם".

שחר התייחס למסע הרכש הדל שעבר על הירוקים בפגרה, אך אמר: "כשאנחנו נידבק כקבוצה, אנחנו נראה כדורגל מצוין. כשהבאנו את הרכש החדש ז'וזה טשיירה בעונה שעברה, כולם לגלגו ובסוף התברר שהבאנו בלם ברמה גבוהה. אני מאמין שקאנוטו ישתלב מצוין בקבוצה". על המכירה המפתיעה של בירם כיאל, אמר נשיא חיפה: "התוכנית שלנו הייתה למכור את בירם בסוף השנה ואמרנו שאם תגיע הצעה הגיונית, לא נעמוד בדרכו. עזבו אותנו ארבעה שחקנים לקבוצות טובות, ואנחנו שמחים מאוד ללוות אותם בהצלחותיהם".

על הגעתו של עידן ורד, עליו נלחמה חיפה, אמר שחר: "הוא שחקן צעיר ומוכשר ובגלל זה עשינו מאמץ להביא אותו. אני בטוח ששבעוד כמה שבועות הוא ימצא את מקומו כשיקבל את האישור הרפואי לשחק. יש לנו קבוצה צעירה שיהיה מאוד נעים לראות אותה". על המשא ומתן מול טוטו תמוז שלא צלח, אמר שחר: "עם טוטו תמוז הייתה פגישה אחת ונתנו את ההצעה שלנו. הדרישות שלהם היו גבוהות ולכן זה לא התאים".

שחר נשאל גם על הביקורות סביב ערעור מעמדו של אלישע לוי כשאחת הטענות שעלתה היא כי מי שמשפיע יותר מהמאמן הוא הסוכן פיני זהבי. שחר הכחיש זאת, ואמר: "זה שטויות במיץ עגבניות. מעמדו של המאמן בראש ובראשונה צריך להיות אצלי, ומבחינתי מעמדו איתן מאוד. נתתי לו לא מעט מחמאות על ההישגים שהקבוצה הגיעה אליהם בעונה שעברה, אבל בסופו של דבר אנחנו מוכרים או קונים שחקנים בהתאם לאינפורמציות שאנחנו אוספים ונעזרים בפיני זהבי. לא אהסס לשאול אותו על שחקן מסוים. פיני הוא חבר ויועץ טוב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully