וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים הגיעו ללוס אנג'לס

ריאל מדריד נחתה בעיר המלאכים לרגל צמד משחקי הידידות שתערוך נגד אמריקה והגלאקסי. סוכנו של חדירה: "הכול סגור"

אימג'בנק GettyImages

עריכה: גדי וינסטוק, צילום: רויטרס

אחרי 14 שעות טיסה, נחתה אמש בצהריים ריאל מדריד בקליפורניה לרגל מסע משחקיה בארה"ב. הקבוצה הלבנה תפגוש לשני משחקי ידידות את קלאב אמריקה המקסיקנית וכן את קבוצתו של דייויד בקהאם, שחקן הקבוצה לשעבר, לוס אנג'לס ג'לאקסי.

למרות המסע המפרך שריאל, הרי שז'וזה מוריניו מתכנן לערוך אימונים כרגיל לשחקניו ולא לעשות להם הנחות. ב-4 לאוגוסט תשחק ריאל נגד אמריקה בסן פרנסיסקו, כאשר לאחר מכן תשוב ללוס אנג'לס, שם תשחק ב-7 לחודש נגד הגלאקסי. יממה לאחר מכן תשוב הקבוצה למדריד. ב-13 לאוגוסט תערוך ריאל משחק ידידות נוסף, במינכן, נגד באיירן מינכן כמחווה לנשיא הכבוד של המועדון פרנץ בקנבאואר. המבחן האחרון של מוריניו מחוץ לספרד, לפני התחלת הליגה, ייערך ב-17 לחודש נגד סטנדארד ליאז'. היא עוד תתמודד נגד אליקנטה והרקולס לפני שהדבר האמיתי יחל.

ב-31 ליולי אמורים להצטרף למחנה הקבוצה קאקה, גונזאלו היגואין ואנחל די מריה. ב-2 לאוגוסט יצטרפו שחקני נבחרת ספרד, אלופת העולם, איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, אלבארו ארבלואה, צ'אבי אלונסו וראול אלביול, נוסף על שחקן נבחרת הולנד רפאל ואן דר וארט.

בתוך כך, סמי חדירה נמצא על סף מעבר למועדון. בימים האחרונים פורסמה בכלי התקשורת העובדה כי חדירה כבר סגר את תנאי מעברו לקבוצה, וכעת סוכנו של השחקן חושף כי הוא השחקן קרוב מתמיד לבירת ספרד. "הכול סגור עם ריאל", אמר יורג נויבאואר לעיתון 'בילד'. "אם הם יגיעו לסיכום עם שטוטגארט, ההעברה של השחקן תתבצע". חוזהו של חדירה בשטוטגארט יפוג בסיום העונה הבאה, ובקבוצה הגרמנית ירצו למכור אותו כדי שלא יהפוך להיות שחקן חופשי בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully