וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילי חתם בבית"ר ירושלים, אך לא ישחק מול אשקלון

החלוץ לא עבר בבקרת התקציבים, שביעות רצון מהבלם מור דהאן. אריאל הרוש מבטיח: "נפתח עבור אורי בצורה טובה"

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבכורה הרשמי של הקבוצה תחת אורי מלמיליאן, שיעשה את הסיפתח מול האקסית שלו מאשתקד, הפועל אשקלון, אותה העלה ליגה. סרג' איילי, ששה עם הקבוצה במחנה האימונים, חתם אבל לא ישחק נגד הפועל אשקלון כי לא עבר בבקרת התקציבים. בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת שמציג הבלם הצעיר מור דהאן, שערך שני אימונים בבית"ר, וצפויים לשבת עם סוכנו, דודו דהאן, כשזה ישוב מסקוטלנד בתחילת השבוע הבא.

"גם אם תהיה אצל אורי התרגשות ברגע הראשון, אנחנו מאחוריו ונעשה הכל כדי לעזור לו לפתוח את הדרך בצורה טובה", הבטיח השוער הצעיר אריאל הרוש. "אנחנו מחזיקי גביע הטוטו ורוצים לשמור על התואר. זה מפעל חשוב עבורנו כי כל שקל יקר מאוד למועדון ואנחנו, השחקנים, נעשה מה שאנחנו יכולים כדי לסייע".

על אף חוסר הודאות הרבה בקיץ, עידן טל דווקא אופטימי עם פתחה של העונה החדשה. "אנחנו מתחילים עונה והאמת שגם בצורה די טובה. אני אופטימי", סיפר הקשר. "זה נראה טוב ואפילו יותר מסודר מהשנה שעברה. גביע הטוטו הוא מפעל חשוב עבורנו. אנחנו חייבים לקחת את המשחקים האלה ברצינות כי המועדון חייב את הכסף".

למרות הפתיחה הקלה יחסית מול העולה החדשה, טל לא רואה בכך הגרלה נוחה. "משחק חוץ זה כבר קשה. אני לא מכיר את אשקלון, אבל אנחנו לא מזלזלים בהם. הם עלו ליגה וצריך לכבד אותם, נצטרך לעבוד קשה כדי לנצח".

המשחק ייערך באצטדיון רמת גן ולא באשקלון, כיוון שהעבודות במגרש בעיר הדרומית טרם הושלמו והמגרש עדיין לא אושר לאירוח משחקים.

"למרות שלוי הגיע בעודף משקל, הוא שחקן דומיננטי"

בתוך כך, החרמת אימון בית"ר אתמול על ידי ערן לוי והודעת השחקן למועדון לפיה לא ימשיך להתאמן במועדון עד אשר יחתום על חוזהו הייתה לשיחת היום בין שחקני בית"ר אתמול. למרות שלוי הגיע כשחקן רכש פוטנציאלי רק בקיץ האחרון וללא שום הבטחה לחוזה, שחקנים בקבוצה חושבים כי הקשר ראוי לקבל חוזה ולשחק בבית"ר בעונה הבאה.

אחד השחקנים סיפר כי "למרות ששחקני בית לא מתלהבים אף פעם משחקני רכש שתופסים את המקום שלהם, ערן לוי הוא היחיד שוויתר בקיץ על חוזה יפה בקבוצה שלו (90 אלף דולר נטו בהפועל חיפה) כדי להגיע לבית"ר ולשחק במועדון הזה עם כל הטירוף שמסביב. גם במחנה אימונים שחקנים אמרו לו שהוא עשה טעות שהוא עוד יצטער עליה והוא אמר ש"צריך לקחת סיכונים כדי להגיע למקומות כמו בית"ר ירושלים". שחקן נוסף אמר: "מעבר לקטע של הקיץ, גם בקטע המקצועי אנחנו די אנמיים מקדימה, ולמרות שהוא הגיע עם עודף משקל ולא בשיא הכושר הוא שחקן דומיננטי שאנחנו מאוד צריכים איתנו בעונה הבאה. כמעט כל השחקנים חושבים שהוא צריך להיות בבית"ר".

לעת עתה לוי התאכזב מהצעת בית"ר שעמדה על כ-50 אלף דולר בעונה ממוצעת, וכרגע השחקן מתכוון לנסות וליישר את ההדורים עם הפועל חיפה על מנת לחזור לשורותיה. יחד עם זאת, עזיבה של דריו פרננדז ליוון או כל שינוי אחר במצבת השחקנים בבית"ר ישנו את המצב ויגרמו לבית"ר לשנות את הצעתה לשחקן ולנסות להחתימו, במידה שלא יסכם בהפועל חיפה או בקבוצה אחרת.

קורנפיין: "מעריך שפרננדז יהיה בבית"ר"

קשר הקבוצה דריו פרננדס לא טס לבסוף ליוון אמש ונכח באימון היום. בבית"ר מאמינים כי במהלך סוף השבוע יחתום באופן סופי על החוזה המקוצץ בקבוצה. גם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין מאמין שפרננדז יחתום בבית"ר. בראיון לתכנית 'עושים ספורט' בגל"צ, אמר היו"ר: להערכתי, הסבירות שהוא ישחק בעונה הבאה בבית"ר גבוהה, וגם כריסטיאן אלברז. לא האמנו שיהיה אפשר להשאירם בקבוצה, עשינו מהלך שיאפשר לנו ליהנות משניהם.

"הגשנו תקציב לבקרה, אבל עדיין חסר לנו מהלך אחד כדי שתקציב 30 מיליון השקלים, כך שאי אפשר עדיין להיות רגועים", הוסיף קורנפיין, שגם התייחס לעסקת העברת טוטו תמוז: "יש עדיין פערים כספיים מול בירסחוט ואנחנו מנסים לגשר על הפערים בדרך מסוימת. אני מקווה שבימים הקרובים הפערים האלה יצטמצמו כדי שנוכל לרקום עסקה שבמסגרתה הוא יעבור לבלגיה.

"אם לומר את האמת, החודש האחרון איתו לא היה נעים ולא תמיד הוא התפתח בצורה הכי אידיאלית, אני מודה שגם מצידנו. קיבלנו החלטה עקרונית שתמוז יעזוב אחרי ארבע שנים כדי שבית"ר תוכל להינות מדמי העברה מהכרטיס שלו כי בשנה הבאה הוא מסיים את חוזהו. קבוצה צריכה להתקיים מבחינה כלכלית, למרות שבארץ זה לא תמיד קורה. האימונים שלו עם הנוער זה לא היה עונש.

"הקבוצה עשתה כברת דרך של פשרה, וגם השחקן צריך להבין שלקבוצה יש ציפיות ואילוצים וכדי שכולם יהיו מרוצים כל אחד צריך לעשות פשרות", הוסיף קורנפיין. "הייתה לנו פגישה אתמול כדי לנפות את האמוציות והתחושות הלא נעימות ואני מקווה שהנושא הזה ייפתר, אם נעביר אותו נוכל לסגור בשעה טובה את התצקיב שלנו".

עדכון ראשון: 11:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully