וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "אי אפשר ליישר קו עם ההחלטות שערן לוי קיבל"

מאמן הפועל חיפה לא מתלהב להחזיר את החלוץ, למרות שיואב כץ הבעלים ינסה לשכנע להשיבו לקבוצה: "הוא נחוץ למועדון"

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ התעקש להחזיר את ערן לוי לאחר שהשחקן פנה אליו בבקשה אמש (רביעי) לשוב לקבוצה האדומה מהכרמל, זאת בניגוד לדעתו של המאמן ניצן שירזי. "אני חושב שערן שחקן שהמועדון נחוץ לו", אמר כץ בשיחה עם וואלה! ספורט. "אין עדיין הסכמה של כולם לגבי המהלך, אך המילה האחרונה לא נאמרה בנושא. נשב ונדון היום ואני מקווה שאצליח לשכנע אנשים במועדון שזה טוב שערן יהיה איתנו בעונה הבאה".

במועדון האדום מהכרמל יקיימו היום ישיבה בין ההנהלה לצוות המקצועי ואז יוחלט האם להשיב את לוי לקבוצה. שירזי אמר לגבי האפשרות שערן לוי יחזור: "אמרתי במסיבת העיתונאים הראשונה שערן לוי כבר לא חלק מהפועל חיפה. אני מאוד מעריך אותו ברמה המקצועית. הוא תרם לקבוצה והיא תרמה לו גם לא מעט, אבל הוא קיבל את ההחלטה שלו והלך לבית"ר ירושלים. עדיין לא ישבתי עם יואב כץ בעניין הזה, אבל אני יכול להגיד שהפועל חיפה נבנתה ללא ערן לוי. צירפנו את טריאנוביץ' על המשבצת שלו ואי אפשר ליישר קו עם ההחלטות שהוא עשה בלעדי הקבוצה. אני יודע שהכדורגל הוא עסק דינמי ונזיל, אבל מבחינתי הדברים הם מאוד ברורים. יואב הוא הבעלים וכל ההחלטות הכלכליות והמסחריות הן באחריותו בלבד. בסופו של יום נשב ונקבל את ההחלטה הכי טובה עבור הקבוצה".

שירזי עדיין מתלבט מי מהשניים, הסרבי ניקולה גרוביישיץ' או החלוץ הברזילאי מרטין, להחתים בקבוצה, לאחר שהשניים הרשימו במחנה האימון. הנטייה כרגע היא להחתים את הסרבי, אך בחיפה ביקשו ממנו קודם להגיע למבחנים נוספים והוא צפוי להגיע בימים הקרובים. תקציב הקבוצה עבר אמש בבקרת התקציבים ועומד על כ-14 מיליון שקלים.

קבוצת הנערים של המועדון ניצחה את אברטון במסגרת גביע החלב שנערך באירלנד בפנדלים אחרי 2:2 בתום המועד החוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully