וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז יאמן את פולהאם

המאמן הוולשי, שפוטר במהלך העונה שעברה ממנצ'סטר סיטי, חוזר לפרמיירליג ויכנס לנעליים הגדולות שהשאיר רוי הודג'סון

מנג'ר מנצ'סטר סילי לשעבר, מארק יוז, ימונה בקרוב מאוד למנג'ר פולהאם. הוולשי הבינלאומי לשעבר, שאימן את בלקבורן ונבחרת ווילס בעבר, טען לאחרונה שהוא מאושר בחלקו בצפון-מערב המדינה, אבל אחרי ההצעה מפולהאם הלונדונית הוא ישוב לאזור דרום אנגליה. ליוז נותרו לסגור פרטים אחרונים עם הבעלים של הקבוצה, מוחמד אל פאייד, והוא יהיה האיש שיירש בתפקיד את רוי הודג'סון, שכזכור עבר לליברפול.

יוז עשוי להשתכר בכ-2 מיליון ליש"ט לעונה, בחוזה שייחתם לתקופה של שלוש שנים, דומה לזה שהוצע למרטין יול ההולנדי שסירב לבסוף. הוא ימנה לעוזר את איש אמונו, מארק בואן. לאחר שלא הצליחו להחתים את יול, ניסתה הקבוצה להביא לקרייבן קוטג' את סוון גוראן אריקסון או מאמן נבחרת שוויץ אוטמאר היצפלד, ובסופו של דבר הגיעה ליוז.

המשחק הראשון שלו עם קבוצתו החדשה יהיה יהיה משחק ידידות ביום שבת הקרוב נגד פורטסמות, שירדה בשנה שעברה לליגת המשנה. שבועיים לאחר מכן יפגוש את בולטון במחזור הפתיחה של העונה החדשה בפרמיירליג.

יוז נכנס לנעליו הגדולות של הודג'סון, שהביא את הקבוצה בשנה שעברה עד גמר הליגה האירופית. הודג'סון היה אהוד מאוד בקרב אנשי המועדון, כולל הבעלים שלה שרצה מאוד להשאיר אותו, אולם לאחר שקיבל הצעה מליברפול לא יכול היה לסרב לה. יוז פוטר כזכור בשנה שעברה במהלך העונה ממנצ'סטר סיטי, כאשר במקומו הובא רוברטו מאנצ'יני האיטלקי, כעת הוא ינסה להחזיר לעצמו קצת מהמוניטין שאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully