וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* חרמן דניס, חלוצה של נאפולי, עזב את מחנה האימון של הקבוצה מדרום איטליה על מנת להצטרף לאודינזה. החלוץ הארגנטינאי המוכשר כבר סיכם עם הקבוצה מאודינה וכל שנותר הוא לחתום על החוזה.

* פורטו אישרה את החתמתו בקבוצה של החלוץ הברזילאי הצעיר, וולטר, מאינטרנאסיונאל. הדרקונים ישלמו סכום של כ-6 מיליון יורו עבור 75 אחוזים מכרטיסו של השחקן, שיחתום על חוזה לחמש שנים במועדון הפורטוגלי.

* אנדרזיניו, מגנה הברזילאי בן ה-28 של ויטוריה גימראייש, חתם לשנתיים בקלן הגרמנית.

* לאריסה היוונית החתימה את הקשר האורוגוואי נסטור קנוביו, 30. קנוביו שיחק בשנתיים האחרונות בוויאדוליד, והוא חתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה היוונית.

* זניט סנט פטרסבורג הרוסית הגיעה לסיכום עקרוני עם בלם פורטו ונבחרת פורטוגל, ברונו אלבש, כך לפי דיווח בפורטוגל. זניט הודיעה היום כי היא החתימה את אלכסנדר לוקוביץ' מאודינזה, שיכול לשחק כבלם או מגן שמאלי, וכעת אלבש אמור לחבור אליו.

* ג'ורדי קרויף, מנהלה המקצועי של א.א.ק לרנקה הקפריסאית, ממשיך לגייס הולנדים לקבוצה אותה מאמן טון קאנן. אחרי החתמתם של גרגור ואן דייק ואנדרה אוויר, גם בלמה של פיינורד, קווין הופלנד, חתם לעונה אחת.

* לצ'ה אישרה את החתמתו של מגנה הנורבגי של שאלקה, טורה רגיניוסן. הקבוצה האיטלקית שאלה את המגן לעונה אחת, כשיש לה את האופציה לרכוש אותו בסיום העונה הבאה.

* חלוצה של צ'קאריטה, פאקונדו פארה, שהיה מועמד לפני כמה שנים להצטרף למכבי חיפה, יעבור בהשאלה לאינדפנדיינטה.

* סרגיי ריז'יקוב, השוער הרוסי של רובין קאזאן, האריך את החוזה שלו בקבוצה ויישאר עד יוני 2012.

* לה קורוניה העבירה את קשרה הספרדי של אתלטיקו מדריד רובן פרז, שחתם על חוזה לשנתיים.

שמועות

* אינטר עשויה להחתים את הקשר הברזילאי אלאנו (29) מגלאטסראיי, במידה שהיא לא תצליח להעביר לשורותיה את קשר ליברפול, חאבייר מסצ'ראנו. בעוד הנראזורי הציעו 25 מיליון יורו על הארגנטינאי, האדומים דורשים חמישה מיליון יותר, ואלאנו יכול להוות תחליף טוב וזול (9 מיליון).

* המנהל המקצועי של לאציו איגלי טארה התעופף לברזיל כדי לשאת ולתת לגבי מעבר אפשרי של קשרה של סאו פאולו, הרנאנס, 25.

* נאפולי עשויה להחתים את הקשר השוויצרי גלסון פרננדס מסנט אטיין תמורת שמונה מיליון יורו.

* נשיא קליארי, מאסימו קלינו, סיפר כי קיבל טלפון מאנשי ארסנל כדי לברר את האפשרות שהשוער פדריקו מרקטי יוכל להצטרף לתותחנים.

* הבעלים של ווסטהאם, דייויד גולד, סיפר כי הקבוצה עושה מאמץ לצרף את דייויד בקהאם: "היו לנו דיונים עם הסוכנים של דייויד לפני כמה חודשים וזו אפשרות שהוא יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully