וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד לא מסתנוורת מהכוכבים

מנצ'סטר יונייטד פגשה את כוכבי ה-MLS וניצחה 2:5 בתצוגת כדורגל מרשימה, מאקדה כבש צמד. סיטי ניצחה את אמריקה המקסיקנית

מנצ'סטר יונייטד נתקלה הלילה (בין רביעי לחמישי) ביריבה האטרקטיבית ביותר שלה עד כה מבין משחקי ההכנה שהיו לה, אבל זה לא הפריע לה להביס 2:5 את כוכבי ה-MLS במשחק שנערך ביוסטון לעיני למעלה מ-70 אלף צופים. כבר אחרי 24 שניות, כבש החלוץ האיטלקי של יונייטד, קיקו מאקדה, את שער היתרון אחרי שחטף כדור לקווין אלסטון. 12 דקות לאחר מכן, מאקדה נגח כדור קרן של נאני וכבש את השני.

עד הדקה ה-64 לא הובקעו שערים, אך כוכבי ה-MLS חזרו למשחק עם שער מצמק של החלוץ בריאן צ'ינק, אבל דארן גיבסון החזיר את השליטה לסגנית אלופת אנגליה עם בעיטה חופשית מדויקת וטום קלברלי כבש את ה-1:4 בדקה ה-72.

מסכת השערים לא הסתיימה כל כך מהר, כששש דקות לסיום חאבייר הרננדס, שהצטרף ליונייטד מצ'יבאס, חגג את שער הבכורה שלו בקבוצה והתקבל בחום על ידי לא מעט מקסיקנים-אמריקאים בקהל ודווין דה רוסאריו כבש את השער האחרון והמצמק במשחק בדקה ה-90, שהוריד ל-5:2.

יונייטד עם ניצחון שלישי מארבעה משחקי הכנה. בשבת מחכה לאדומים צ'יבאס המקסיקנית למשחק הכנה נוסף, שבוע בלבד לפני המשחק הרשמי הראשון במגן הצדקה נגד צ'לסי.

ובינתיים אלכס פרגוסון ניצל את ההזדמנות כדי לגונן על משפחת גלייזר, שסופגת ביקורות מהאוהדים על החובות שנאמדים בכ-700 מיליון ליש"ט. "החוב מגיע כשמועדון נרכש על ידי בעלים", הסביר פרגי. "כשעסק נרכש הוא נרכש יחד עם החובות. מכיוון שמדובר בקבוצת כדורגל זה נראה מושך לתת דיווחים שליליים מהתקשורת והקהל. לכן כשמשפחה כמו גלייזר קנתה את המועדון, זה לא הוגן שהם סופגים ביקורת מכיוון שכל אחד יכול היה לרכוש את המועדון. הם עושים את העבודה שלהם טוב, הם תומכים בי ובשחקנים. אף פעם לא קיבלתי סירוב כשביקשתי כסף עבור שחקן".

גם מנצ'סטר סיטי ניצחה הלילה במפגש נגד אמריקה המקסיקנית 1:4 בפנדלים, כשיא יא טורה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. עמנואל אדבאיור כבש את שער היתרון לסיטי בפנדל בדקה ה-36 לפני שהמקסיקנים הישוו עם שער של אנריקה אסקודה בדקה ה-47. בפנדלים כאמור התכולים ניצחו כששי גיבן עצר שתי בעיטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully