וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "שום דבר לא גמור עבור סלטיק"

מאמן הקבוצה שהובסה 3:0 ע"י בראגה באלופות, צופה שבגלזגו הסיפור יהיה שונה, ומבקר את שופט המשחק: "שריקות מוזרות"

בירם כיאל אמנם לא שיחק עדיין בסלטיק, אבל כבר אמש חווה אכזבה כאשר קבוצתו החדשה הובסה 3:0 בפורטוגל, על ידי בראגה, במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. הפורטוגלים נהנו משער של אלן הברזילאי בדקה ה-26, כאשר רבע שעה לסיום הם הבקיעו שני שערים נוספים שסיפקו להם מקדמה יקרה לגומלין, אלדרסון הניגרי (76) וברזילאי נוסף, מתיאוס, (88) קבעו את תוצאת הסיום. הסקוטים יארחו את הגומלין בפארקהד ויזדקקו לסוג של נס כדי לעלות שלב נוסף ולא להיות מודחים כבר בשלב מוקדם זה.

עם זאת, מאמן הקבוצה ניל לנון, לא אמר נואש ומאמין בכוחה של קבוצתו לחולל הפתעה. "יש אנשים שחושבים שהתמודדות נגד בראגה גמורה עכשיו", אמר לנון, "אנחנו לא. יש לנו מאזן טוב בבית, היינו כבר במצב הזה בעבר ונצטרך להיות שבוע הבא במיטבנו כדי לעשות זאת".

כוכב הקבוצה הקתולית איידן מקגידי החמיץ את המשחק הראשון, חרף העובדה שלנון סבר שהוא ישחק. לנון סבור כי חזרתו של מקגידי למשחק הגומלין תעזור מאוד לקבוצה. לנון הזים שמועות על עזיבה צפויה של השחקן, והוסיף: "הוא סבל מבעיה כרונית בגב. לאחר שהוא דיבר עם הצוות הרפואי, ולאור הכאבים מהם סבל, החלטתי שיהיה הכי נכון לא לסכן אותו. אני מקווה שהוא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הבא ויעזור לנו".

ללנון היו טענות לשופט המשחק סרג' גומיני ועוזריו, במיוחד לאחר הפנדל שניתן לבראגה. על הפנדל אמר: "הכדור שיחק בידו של קי סונג יונג ולא להיפך. השופט קיבל כמה החלטות מוזרות מאוד. הוא שף כרטיס צהוב למולגרו כבר לאחר 10 דקות במשחק עקב בזבוז זמן. זה היה מדהים. הוא לא שלף צהוב לשחקני בראגה עד כחמש דקות לסיום המשחק. אני לא מרוצה מהשיפוט כלל, אבל ידענו שלא נקבל שם הנחות".

בבראגה שמחו מאוד על הניצחון, אבל יודעים שמחכה להם משחק לא קל בגלזגו, שם הם יצטרכו לשמור על המקדמה הנהדרת שלהם מהמשחק הראשון. "זה יהיה משחק קשה מאוד", אמר על הגומלין מאמן בראגה דומינגוס פיישנסיה. "בסוף המשחק נזכרתי במשחק בו סלטיק ניצחה את בנפיקה 0:3. תמיד צריך להתכונן לדבר מסוג זה בכדורגל", אלא שהמאמן גם עקץ את הסקוטים: "ממה שראיתי במשחק שלהם נגד ספורטינג ליסבון ומנצ'סטר יונייטד ציפיתי להתעמת עם קבוצה הרבה יותר חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully