וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "גרונדונה שיקר לי, בילארדו בגד בי"

חשבתם שדייגו ילך בשקט? יממה אחרי הדחתו מהנבחרת, תקף המאמן בחריפות את ראשי ההתאחדות. ואפילו הנשיאה עצובה

רויטרס

עריכה: גדי וינסטוק, צילום: רויטרס

יממה לאחר ההודעה הרשמית כי מראדונה לא ימשיך כמאמן נבחרת ארגנטינה, יצא המאמן לשעבר של האלביסלסטה בהתקפה חריפה על אנשי ההתאחדות, הנשיא חוליו גרונדונה והמנהל הטכני של הנבחרת הבוגרת קרלוס בילארדו. מראדונה לא יכול היה ללכת בשקט ובחר להגיב, כפי שהוא יודע לעשות מצוין, עם הרבה רעש וצלצולים.

"גרונדונה שיקר לי, בילארדו בגד בי", הטיח בצורה מתריסה בשניים כאשר קרא הודעה מהכתוב. "גרונדונה אמר לי בחדר ההלבשה, רגעים ספורים לאחר ההדחה לגרמניה במונדיאל, שהוא שבע רצון מהעבודה שלי בנבחרת ושהוא רוצה שאישאר בתפקיד. לאחר מכן בילארדו פעל מאחורי הקלעים כדי לסלק אותי".

מראדונה טען במסיבת העיתונאים שהוא עדיין מתאושש מההפסד המביך לגרמניה ברבע הגמר (4:0), אלא שהוא גם הטיל חלק מהאשמה בכישלון על אותם בכירים בהתאחדות. "הם רצו שאני אצית מחדש את ההתלהבות בקרב הנבחרת וסביבתה", אמר מראדונה, "וזה מה שניסיתי לעשות".

מספר 10 לשעבר סיפר כי בשיחה שהייתה לו עם גרונדונה, האחרון ביקש ממנו להמשיך בתפקידו אך עם זאת דרש ממנו להחליף שבעה חברים בצוות האימון. "הוא ידע שזה בלתי אפשרי מבחינתי להמשיך בלי החברים שלי", אמר דייגו. "הגנתי על כולם, החל מהמסאז'יסט ועד לעוזר שלי בגלל שיש לי ערכים ואני לא אחד שמשתנה. נתתי את חיי עבור הנבחרת והמדים הלאומיים", המשיך מראדונה בטון משתפך. "אני מאמין שכך גם השחקנים הרגישו, אולי בשביל זה הביאו אותי".

גרונדונה התגונן כשאמר כי הוא אכן ביקש ממראדונה שיישאר מאמן הנבחרת, אולם טען כי שינויים בצוות האימון נחוצים. "אני לא רואה כיצד זו יכולה להיות בגידה מסוג שהוא", אמר. "אולי הוא רואה בזה בגידה כדי לפצות על כך שהוא לא יהיה המאמן. הדבר היחיד שניסיתי לעשות היה לחולל שינוי, ולא לגרום למראדונה להסתלק".

גם נשיאת ארגנטינה כריסטיאנה קירשנר, שאוהבת להתערב בענייני כדורגל ותמכה בהישארותו של מראדונה לאחר הכישלון במונדיאל, הייתה מדוכדכת שמע העובדה כי השחקן לשעבר לא ימשיך באלביסלסטה. "הוא לקח את הנבחרת הלאומית כשזו הייתה תפוח אדמה לוהט ואף אחד לא רצה לגעת בה", אמרה קירשנר. "הרבה אנשים חזו שהוא לא יצליח כלל להעפיל למונדיאל. אני עצובה בגלל זה, אני חושבת שהנבחרת סיפקה הופעה ראויה בדרום אפריקה. אני לא יודעת מה קרה עם גרונדונה, אבל זה מעציב אותי, הם צריכים לשאת ולתת ולתקן דברים ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully