וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי זכתה לראשונה בסופר קאפ הצרפתי

האלופה המשיכה בזלילת התארים בקדנציה של דשאן, כשגברה 4:5 בפנדלים (0:0 בזמן החוקי) על היריבה המרה, פריס סן ז'רמן

אז איך מתאוששים מהפיאסקו של נבחרת צרפת? מנהלת הליגה הצרפתית דוגלת בבריחה. הערב (רביעי) נערך הסופר קאפ הצרפתי, בו נפגשו שתי היריבות המרות, האלופה מארסיי ומחזיקת הגביע פריס סן ז'רמן. בשנה שעברה משחק אלוף האלופים נדד לקנדה על מנת לפתוח את הליגה לשווקים חדשים. הפעם הכתובת הייתה טוניסיה, שם חזו 55 אלף צופים בקלאסיקו חלש שהסתיים בסופו של דבר בניצחון 4:5 של מארסיי בפנדלים, אחרי 0:0 בתום 90 דקות וללא הארכה.

במארסיי של דידייה דשאן, שחסרה את הקפטן ממאדו ניאנג ואת ברנדאו המושעים, ניתן היה למצוא שלושה שחקנים חדשים בהרכב. סזאר אספיליקואטה הספרדי תפס את עמדת המגן הימני, כשבחלק הקדמי פתחו שני השחקנים שחזרו מתקופות השאלה, אנדרה איוו וממאדו סמאסה. בפ.ס.ז' קיבלו כמובן בשמחה את שובו של גרגורי קופה אל בין הקורות, כשבקישור ערכו הופעת בכורה מתיו בודמר שהגיע מליון וננה הברזילאי שהגיע ממונאקו.

מארסיי, שנהנתה מתמיכת רוב הקהל הטוניסאי, לא הצליחה למצוא את הרשת והייתה חשופה בחלק האחורי בעקבות טעויות מביכות. פ.ס.ז', שזכתה בתואר ב-1995 ו-1998, הייתה קרובה להבטחת הניצחון לקראת הסיום, אבל פגי לוינדולה החמיץ ממצב קורץ ושתי הקבוצות ניגשו להכרעה מהנקודה הלבנה. לוינדולה היה הראשון שהחמיץ, אבל אחרי ארבע הבקעות רצופות בכל צד הצליח קופה לעצור את הבעיטה של לוצ'ו גונזאלס וקבע בעיטה נוספת לכל קבוצה. אז המחליף לודוביק ז'ולי החמיץ עבור פ.ס.ז', ואדוארד סיסה ניצל זאת כדי לקבוע 4:5 ולהעניק למארסיי את הסופר קאפ בפעם הראשונה. האלופה פותחת את העונה החדשה באותה דרך בה סיימה את הקודמת - עם חגיגת תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully