וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: ברדה כבש, גנק טיילה

הישראלי שיחק 69 דקות וכבש את השלישי ב-1:5 על אינטר טורקו הפינית. 0:2 לליברפול על רבוטניצקי וליובה מול שמרוק

יובנטוס, ליברפול ושטוטגרט פתחו הערב (חמישי) את העונה במשחקי סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית עם ניצחונות חוץ שהבטיחו הרבה שקט לגומלין. לעומתן, שתי הטורקיות הגדולות גלאטסראיי ובשקיטאש אכזבו עם תוצאות תיקו שבלטו בערב ללא הפתעות גדולות. תוצאת הערב שייכת למריטימו מפורטוגל שהביסה במגרשה 2:8 את בנגור סיטי הוולשית.

בגזרת הישראלים, אליניב ברדה רשם סיפתח מצוין כשכבש את השער השלישי בניצחון גנק 1:5 בחוץ על אינטר טורקו הפינית. הישראלי כבש בדקה ה-61 והוחלף כעבור שמונה דקות. קווין דה ברויין (17), מרווין אוגונג'ימי (43) וז'ל ווסן (77, 85) הוסיפו לגנק. ג'וליאנו גרוט צימק (53). ברוך דגו הפצוע לא נכלל בסגל אפולון לימסול שהפסידה ברוסיה 1:0 לסיביר נובוסיבירסק.

יובנטוס יצאה לאירלנד לפגוש את שמרוק רוברס, שהדיחה את בני יהודה, ולא עבדה קשה. לואיג'י דל נרי פתח בהרכב חזק עם ארבעה מחמשת שחקני הרכש וכבר לאחר שלוש דקות כבש אמאורי לביאנקונרי. דל נרי חיכה עד הדקה ה-75 עד שאמאורי כבש את השני והבטיח גומלין רגוע בשבוע הבא במודנה.

הבכורה של רוי הודג'סון על הקווים בליברפול הסתיימה ב-0:2 קל על רבוטניצקי במקדוניה. ליברפול עלתה בהרכב משני, ללא ג'ו קול ועם לוקאס כקפטן. דויד נגוג הצרפתי המושמץ כבש ראשון בדקה ה-14 והשלים צמד בדקה ה-59. ליברפול יכולה להתכונן לשלב הפלייאוף.

שטוטגרט, ללא סמי חדירה שצפוי לעבור לריאל מדריד, התקדמה לעבר השלב הבא לאחר ניצחון 2:3 בנורבגיה על מולדה. סבסטיאן רודי כבש ראשון לגרמנים (27), אבל מתיאס מוסטרום איזן (65). זדרבקו קוזמנוביץ' הסרבי החזיר את שטוטגרט ליתרון (74), אך מגנה הוסת' השווה כעבור שתי דקות. שער הניצחון הדרמטי נכבש על ידי המחליך מרטין הרניק בדקה ה-82.

הפתעה גדולה הגיעה מאיסטנבול, שם גלאטסראיי סיימה רק ב-2:2 עם OFK בלגרד. ארדה טוראן העלה את הטורקים ליתרון מבטיח (26, 76), אבל הסרבים איזנו בדקות הסיום משערים של שני המחליפים מילוש קרסטיץ' (80) וננאד איניאץ' (86).

תקרית לא נעימה אירעה ברומניה, שם משטרת בוקרשט אסרה על 500 אוהדי היידוק ספליט להיכנס למשחק קבוצתם נגד דינמו בשל התפרעויות אלימות שאירעו במרכז מסחרי בעיר בין אוהדי שתי הקבוצות. אוהד אחד נפצע ומספר אוהדים נעצרו. במשחק עצמו ניצחה דינמו 1:3. בשיקטאש, ללא גוטי, אכזבה עם 1:1 בצ'כיה מול ויקטוריה פלזן. דוד למברסקי העלה את הצ'כים ליתרון (28), לפני שמתיאס דלגאדו השווה מהנקודה הלבנה לפני ההפסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully