וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "עם כישרון לא מנצחים, צריך לתת מלחמה"

28.7.2010 / 22:09

רכז ישראל יודע שלנבחרת מחכה עוד עבודה לקראת איטליה. שיבק: "עדיין יש בעיה של תיאום". שמיר: "זה מאוד רחוק ממושלם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

נבחרת ישראל זכתה הערב (רביעי) בטורניר ההכנה הבינלאומי בהדר יוסף, כשגברה על בלגיה 64:69 והשיגה ניצחון שלישי בשלושה משחקים. על פניו יכול להיות אריק שיבק מרוצה מהתוצאות, אלא שהיכולת של הנבחרת בהחלט דורשת שיפור לקראת מוקדמות אליפות אירופה, שייפתחו ביום שני הקרוב כאשר הנבחרת תפגוש את איטליה המסקרנת. עד ההמראה ביום ראשון בבוקר צפוי שיבק לנפות שחקן אחד מהסגל, כאשר כרגע המועמד המוביל להישאר בארץ הוא רוברט רות'אברט, שלא שותף בטורניר ההכנה. כך או כך, מחר תקבל הנבחרת יום מנוחה, ובשישי תערוך אימון בכורה ביד אליהו, כאשר אז גם ייערך תדרוך וידאו ראשון לקראת המפגש עם האיטלקים.

שיבק: "יש לנו נבחרת מאוד אינטלגנטית"

מאמן הנבחרת, אריק שיבק, שלח בסיום לעמדת הראיונות את עוזרו, דן שמיר. "במחצית הראשונה לא שמרנו בכלל. לא ביציאה לקלעים, לא באגריסביות. כלום לא עבד לנו במחצית הראשונה", הסביר מאמן בני השרון את שני הרבעים הנוראיים, שאפשרו לבלגים לפתוח יתרון בן 15 נקודות. "כשמשחקים בהרכבים שונים קשה וצריך ללטש את זה. אלה דברים שלוקחים זמן ואין מה לעשות".

"זה ממש רחוק מלהיות מושלם, אבל כשהתחלנו את הדרך ידענו שלא נגיע לרמה בה קבוצה נמצאת בסוף השנה", המשיך שמיר, "אבל בסך הכל יש אופטימיות. יש נקודות חיוביות ופחות טובות, אבל בסך הכל אנחנו בהחלט מאמינים בנבחרת". לקראת המפגש עם האיטלקים ביום שני, אמר עוזר המאמן: "יש שם קלעי שהוא שחקן מפתח שצריך לעצור אותו בהתחלה. יש לנו כמה ימים להכין את המשחק, ואני מקווה שיהיה בסדר".

למסיבת העיתונאים כבר הופיע שיבק, ואמר: "מבחינת כושר גופני אנחנו בסדר, יש לנו עוד בעיות של תיאום בהתקפה ובהגנה. מבחינת משחק חכם יש לנו נבחרת מאוד אינטילגנטית. אני כל הזמן אומר שיש הרבה דברים שאנחנו עושים בתנועה, אין לנו הרבה זמן לתרגל".

ליאור אליהו, שבלט בשורות הנבחרת עם 15 נקודות, התייחס גם הוא למחצית הראשונה החלשה: "אנחנו לא יכולים לקבל 44 נקודות במחצית, פשוט אסור לנו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים מלכתחילה, אסור שנגיע שוב למצב כזה. אני חושב שהרצון לנצח עזר לנו במחצית השנייה. כרגע אנחנו עדיין חסרים את יניב גרין, שאין לו כל כך תחליף בנבחרת. בסך הכל אנחנו די מוכנים. אני בעצמי לא מרגיש בשיא הכושר, אבל מאמין שעד יום ראשון יהיה בסדר". כשנשאל האם ישחק במכבי תל אביב בעונה הבאה, ענה אליהו: "אין תגובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פניני: "כולם יודעים את החשיבות של המשחק מול איטליה"

יותם הלפרין, שהתעורר במחצית השניה והיה אחד האחראיים העיקריים לקאמבק, אמר בסיום: "חשוב שסיימנו במקום הראשון. אני חושב שבגדול, קיבלנו מכל שחקן משהו במשחקים האלה וזה חשוב לנו. יוגב ורביב במשחק הראשון, כספי במשחק השני, וטל עשה טורניר מצוין. כולנו נתנו משהו. עכשיו מגיע המאני טיים, כמה אימונים בארץ ונצא למשחק שעל הנייר הוא הכי קשה בבית. עם כישרון עדיין לא מנצחים - אנחנו מוכשרים, אבל צריכים לתת מלחמה. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין הדקות הגרועות לדקות המצוינות כדי שלאורך 40 דקות נשחק כדורסל טוב, הגנתי והתקפי".

גיא פניני סיכם: "אנחנו מאוד שמחים לסיים את הטורניר במקום הראשון. עברנו דרך יפה ורואים שיפור מתחילת האימונים. יש הרבה דברים לשפר, גם מקצועית, גם כימיה בין השחקנים. אין מה לעשות, יש לנו תקופה קצרה, זו עונה של נבחרת ונצטרך לעשות את המקסימום. כל שחקן יודע את החשיבות של המשחק מול איטליה, ואני מאמין ומקווה שנגיע מרוכזים, כמו במחצית השנייה של המשחק היום". לגבי התפקיד שלו בנבחרת, הוסיף פורוורד מכבי ת"א: "אני יודע את המקום שלי פה. אני יודע שעמרי הגיע מה-NBA ואנחנו על אותו תפקיד. זה יפגע בדקות אבל זה לא יפריע לאף אחד. אני עולה למגרש וגם אם אני אקבל כמה שניות אני אעשה את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully