וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער דרג ב': ישראל הביסה 47:76 את אסטוניה

השחקנים של פרנקו פתחו מצוין את שלב רבע הגמר באליפות אירופה. ארבעה שחקנים סיימו עם מספר דו ספרתי של נקודות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

נבחרת הנוער של ישראל פתחה היום את שלב רבע הגמר של אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון גדול 47:76 על אסטוניה. ארבעה שחקנים של ישראל סיימו את המשחק עם מספר נקודות דו ספרתי: עוז בלייזר, שון לבנובסקי, בר טימור ורז אליספור. לבחורים בכחול לבן זהו ניצחון חמישי בחמישה משחקים בטורניר.

שחקניו של דני פרנקו דווקא פתחו לא טוב את המשחק ונקלעו לפיגור ברבע הראשון, אותו סיימו ב-16:15, אבל התאוששו ברבע השני, הציגו את הכדורסל הטוב שאפיין אותם עד כה בטורניר ופתחו פער גדול של 27:40 עד סוף המחצית הראשונה. את 20 הדקות האחרונות פתחו הישראלים מצוין וברחו כבר ל-31:48 אחרי שלוש דקות וחצי ואת הרבע סיימו ב-37:56. הרבע הרביעי כבר היה בסימן חגיגה של הנבחרת, שעלתה ל-42:69 ארבע דקות וארבעים ושתיים שניות לסיום. מכאן הדרך לניצחון גדול הייתה קצרה ובסוף זה 47:76 לישראל.

קלעו לישראל: עוז בלייזר 14 נקודות, בר טימור 11, רז אליספור 11, שון לבנובסקי 10, נעם לייש 6, תומר בר אבן 6, גיא לביא 6, ליאור אריאלי 5, ניב סולומון 4, אוראל לב 3.

בלייזר: "אולי היינו קצת באובר טירוף"

המאמן דני פרנקו אמר בסיום: "הילדים פה עובדים קשה. הכוח שלנו זה בקבוצתיות שלנו. אני לא חושב מה יהיה הלאה. אני מעריך שכל מי שהגיעה לשלב הזה היא קבוצה טובה. אני חושב שאם נשחק כקבוצה ונבוא עם ביטחון, אנחנו קבוצה שווה. אני גאה במה שבנינו, זו נבחרת שכולם יכולים להיות גאים בה. נעשה את המקסימום בכל משחק כדי לנצח.

עוז בלייזר אמר: "בהתחלה לא היה קל, אחר כך זה התפתח להפרשים הגבוהים, אבל גם אז לא הפסקנו לשחק. בהתחלה היינו אולי באובר טירוף ולא הלך לנו טוב, אחר נרגענו שיחקנו ביחד ואת הכדורסל שאנחנו יודעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully