וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "הזמן שלי לשחק באירופה הגיע"

הקשר הישראלי, שצפוי לחתום בסלטיק, התראיין לתקשורת הסקוטית: "הכל מאלוהים, אני מקווה שכולם יאהבו אותי"

בירם כיאל, קשר מכבי חיפה ונבחרת ישראל, שהמריא אתמול (שלישי) לסקוטלנד על מנת להצטרף לסלטיק, צפוי לעבור הערב את הבדיקות הרפואיות ולחתום באופן רשמי בשורות סגנית האלופה הסקוטית, שתשחק הערב מול בראגה בליגת האלופות. על פי התקשורת הסקוטית, מכבי חיפה תקבל 1.3 מיליון ליש"ט עבור כרטיסו של הקשר בן ה-22.

כיאל כבר הספיק להתראיין ל'גלאזגו איבנינג טיימס' ואמר: "אני מאמין שהכל מגיע מאלוהים. ברגע שאתה מתפלל, אלוהים נותן לך משהו בחזרה. כל דבר מגיע בזמנו ועכשיו הזמן שלי באירופה הגיע. אני רוצה שאנשים יאהבו אותי כמו שאני אוהב אותם - רגשות זה דבר טוב לכדורגלן".

סוכנו של כיאל, דודו דהאן, הבהיר: "צריך לחכות עד שהכל יהיה חתום וסלטיק תודיע על המעבר באופן רשמי. בכל מקרה, סלטיק זה המועדון בו בירם בחר מבין כל מי שהתעניין בו. הוא מאוד נרגש להיות פה".

כיאל צפוי להיות שחקן הרכש השביעי של סלטיק, שעומלת על צירופו של השוער האנגלי הוותיק, דייויד ג'יימס. המנג'ר ניל לנון מקווה לזכות בשירותיו של השוער, שמבוקש גם אצל צ'לסי, אבל נוטה לחתום דווקא בבריסטול סיטי. הקשר הצרפתי פטר לוסאן הגיע לתקופת מבחנים במועדון, ויצטרף לשאר השחקנים כשישובו מפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully