וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "בתנאי הזמן, אנחנו בכושר טוב"

אבי נמני ומכבי ת"א אופטימיים לפני אולימפיאקוס (21:30, ספורט5): "ננסה להעביר ההכרעה לת"א". מזרחי: "לא רק נתגונן"

מכבי תל אביב ערכה אמש את האימון המסכם באיצטדיון "קאריסקאקיס" בפיראוס בו ייערך הערב (חמישי, 21:30, שידור ישיר בספורט 5) המשחק נגד אולימפיאקוס היוונית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

הג'נרל מנג'ר אבי נמני התייחס להרכב של הצהובים: "יצחקי וקולאוטי אמורים לפתוח, ושניהם חלוצים וגם בקישור יהיו שחקנים עם סממנים התקפיים. ברור שהמטרה העיקרית שלנו היא להעביר את הגומלין לתל אביב. התחזקנו בשחקנים מאוד טובים, הקבוצה מאוזנת פחות או יותר. בנקודת הזמן הנוכחית אני לא יכול לומר שאנחנו בכושר של 100 אחוז, אבל גם בתנאי הזמן הנוכחיים אנחנו נמצאים בכושר טוב וככל שיעבור הזמן נהיה טובים יותר, כי השחקנים יכירו אחד את השני יותר וכל אחד ידע מה המינוסים והפלוסים. אנחנו מאוד אופטימיים".

על אולימפיאקוס אמר נמני: "אנחנו יודעים בוודאות מה הסגל שאמור לשחק באולימפיאקוס, מי אמור לפתוח ומי אמור להיכנס כמחליף. אנחנו באים מוכנים ואני מקווה שזה יראה גם במגרש מחר. כל חוליית הקישור וההתקפה שלהם מאוד איכותית. עיקר תשומת הלב מתעסקת בדודו ובמארסקה, שמנהלים את המשחק בקישור ואוסקר ודיוגו שמחכים בחלק הקדמי. המטרה שלנו מאוד ברורה. אנחנו רוצים להבקיע שער מחר. כל תוצאה אחרת שתביא לנו סיכוי טוב בגומלין – גם נהיה מרוצים ממנה".

אבי סטרול אמר: "אנחנו קבוצה עם הרבה ניסיון ואני מאמין מאוד בקבוצה ושאנחנו יכולים לעבור אותם. כיף לחזור למכבי, זה מרגש, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ורוצים להצליח עם הקבוצה. הצוות המקצועי הכין אותנו לאולימפיאקוס טוב מאוד. ראינו הרבה וידאו, ראינו שחקנים שלהם במשחקים המעטים שהיו להם".

כזכור, הצהובים הספיקו לערוך אמש אימון במתקן האימונים של אולימפיאקוס ובנוסף נערכו כבר שתי אסיפות וידאו כחלק מההכנות לקראת המשחק. השחקנים צפו בקטעי וידאו ערוכים ממשחקיה של אולימפיאקוס כאשר המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה ניתחו לפרטי פרטים את צורת המשחק של היוונים והטקטיקה בה משחקת הקבוצה משופעת הכוכבים. בחלק השני של התדריך הטקטי התמקד הצוות המקצועי בצורת המשחק בה מתכננת מכבי לשחק בהתמודדות כאשר המערך הצפוי הוא 3:3:4, והדגשים היו הן על העמידה הקבוצתית בהגנה וגם על התנועה והצורה שבה אמורה הקבוצה לתקוף.

"שלא תחשבו שאנחנו באים להתגונן ולשחק רק בהגנה", אמר המאמן יוסי מזרחי לחניכיו באסיפה. "יש לנו קבוצה מספיק טובה, עם שחקנים מצוינים שיוכלו לבוא לידי ביטוי במשחק הזה. אסור לנו לזלזל ביוונים, אבל גם לא להוריד את הראש ולבוא מפוחדים מולם", הוסיף המאמן.

לפני האסיפה הוכן עבור השחקנים לוח גדול ועליהם תמונותיהם של שחקני אולימפיאקוס עם מספרי החולצות והתפקיד בו הם משחקים. מזרחי גם ביקש משחקניו לשחק חכם ומבוקר, לנסות להגיע למצבי הבקעה בחלק הקדמי ולהיות מספיק מרוכזים על מנת לנצלם, כי יכול מאוד להיות שלא יהיו הרבה מצבי הבקעה. המאמן אף הזכיר לשחקנים שלא ישכחו כי מדובר במשחק ראשון מבין שניים והחשוב הוא להעביר את ההכרעה לבלומפילד.

כמו בימים האחרונים, גם אמש נראה כי יתורגל הרכב הגנתי יותר, כאשר רוני גפני צפוי לפתוח כמגן שמאלי ויואב זיו יתופקד בקישור האחורי לצידם של אלברט באנינג וג'יבריל סידיבה, שיועדף ככל הנראה על פני שרן ייני. השלישייה הקדמית תורכב מהאריס מדוניאנין, ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי שיתופקד כחלוץ בודד בהתקפה. אוהדי הקבוצה מתכוונים להתאסף לצפייה משותפת במשחק במועדון הריץ' בתל אביב.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, אבי סטרול, ניבאלדו, רוני גפני, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, אלברט באנינג, האריס מדוניאנין, ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי.

לינן: "מכבי קבוצה חדשה לגמרי, גם אנחנו"

באולימפיאקוס לקחו פסק זמן ממסע הרכש המפואר שלהם והמאמן אוואלד לינן ערך מסיבת עיתונאים בה התייחס לצפוי הערב. "מכבי זו קבוצה אחרת לגמרי מבסה, זו קבוצה מוכרת באירופה", הסביר הגרמני כשהוא משווה בין התל אביבים לקבוצה האלבנית אותה מחצו שחקניו 1:11 בסיכום שני המשחקים בסיבוב הקודם. "אני 30 שנה בכדורגל ותמיד נתתי כבוד ליריבות שלי. יש לי מספיק ניסיון בדברים האלה.

"אנחנו רוצים לשלוט במשחק ולא להתרכז ביריבה שלנו. אני לא מתכוון לשנות את שיטת המשחק ולא ברור לי מאיפה הגיעו הדיברים על חמישה שחקני הגנה". לינן סיפר גם על מצבם של הפצועים: "נחליט לגבי ואסיליס טורוסידיס ואברם פפאדופולוס בערב". לינן נשאל לגבי ההפסד של אולימפיאקוס למכבי חיפה לפני שבע שנים, והשיב: "זו היסטוריה שלא קשורה אליי בכלל. מכבי תל אביב זו קבוצה חדשה שכבר שיחקה יחד מול הקבוצה ממונטנגרו. גם לנו יש הרבה שחקנים חדשים".

המגן טורוסידיס נשאל על המעבר מליגת האלופות לליגה האירופית: "אני לא חושב שזה כזה נורא. ננסה ללכת הכי רחוק שאפשר. ההנהלה החדשה שלנו מראה שהיא שואפת גבוה, שחקנים מצוינים הצטרפו וננסה להיות מאוחדים כדי להצליח בליגה ובאירופה".

לינן עדיין מתלבט לגבי ההרכב, כשהוא טרם החליט האם לאפשר לדניס רומדאל לערוך הופעת בכורה בהרכב הראשון, או להשאיר בצד ימין של הקישור את ג'וואד זאירי, כשעל פי האימון המסכם הדני זוכה לעדיפות. אלברט ריירה עדיין לא נרשם באופ"א ויעמוד לרשות המאמן רק לקראת משחק הגומלין בישראל.

הרכב משוער: אנטוניוס ניקופולידיס, גאורגיוס גליטסיוס, אולוף מלברג, פרנסואה מודסטו, חוסה הולבאס, דודו, אנצו מארסקה, דניס רומדאל, קווין מיראלס, דיוגו, מאט דרבישייר.

עדכון ראשון: 16:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully