וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם ניצחה את מילטון קיינס 0:2

קבוצתו של אברהם גרנט נהנתה משערים של פובר (70) וקול (85) במשחק הידידות. הישראלי השלים את הצוות המקצועי

אברהם גרנט ו-ווסטהאם קיימו הערב (רביעי) משחק הכנה נוסף, כאשר הפעם היריבה היתה קבוצת מילטון קיינס, מהליגה האנגלית הראשונה. הפטישים לא הציגו יכולת יוצאת דופן, אך הצליחו בסופו של דבר לנצח 0:2, משערים של ז'וליאן פובר בדקה ה-70, וקרלטון קול, במבצע יפה בדקה ה-85 .גרנט ביצע 10 חילופים במשחק, כאשר בהרכב פתחו, לראשונה מאז תום המונדיאל, מתיו אפסון, רוברט גרין וג'ונתן ספקטור. ביום שבת יפגשו הפטישים את איפסוויץ' למשחק הכנה נוסף.

עוד לפני המשחק, מינה הערב גרנט את עוזרו לעונה הקרובה, ומדובר במאמן נבחרת יגוסלביה לשעבר, ז'ליקו פטרוביץ'. הסרבי בן ה-44 אימן את הנבחרת הלאומית בין השנים 1990 ו-1998, כאשר בשנה שעברה הוא שימש כעוזרו של מרטין יול בהמבורג. פטרוביץ' יצטרף לפול גרובס, קווין סין, מאמן השוערים דייויד קולס ומאמן הכושר אימון סוויפט, וביחד ירכיבו החמישה את הצוות המקצועי שישלים את גרנט. הישראלי עצמו אמר: "אני שמח שיש לנו את הצוות המקצועי שהצגתי להנהלה כשהגעתי. המטרה היא לקחת את הקבוצה קדימה עם אנשים חיוביים ואווירה יצירתית. לז'ליקו יש הרבה נסיון וידע, גם כשחקן וגם כמאמן".

בנושא הרכש אמר גרנט: "אנחנו מחפשים שחקנים. יש שחקנים טובים אבל אנחנו רוצים להבטיח סגל חזק יותר ומחפשים שניים או שלושה שחקנים שיכולים לשפר אותנו. מהסיבה שיש הרבה שחקנים שמקושרים לקבוצה שלנו, עד שלא נחתים אותם, אני לא אגיד דבר. אני מרוצה ממה שיש לנו, אבל אני תמיד מחפש דרך לשפר ולעשות את הדברים טוב יותר". על המשחק עצמו אמר: "אנחנו רוצים לשפר את המשחק שלנו ואת הארגון ואנחנו מקווים שנוכל להביא שחקנים נוספים, אבל הם צריכים להיות טובים יותר ממה שיש לנו כיום".

סקוט פארקר יישאר? נראה שכן

בתוך כך, ווסטהאם עדיין מחפשת חיזוק נוסף לסגל, ובינתיים עסוקים הפטישים בימים האחרונים בהכחשות נמרצות של דיווחים שונים על עזיבתו הקרובה של סקוט פארקר. הקשר המחוזר שהוזכר הקיץ כמועמד לשורה של קבוצות חתום לשלוש שנים נוספות, ולדבריו של יושב ראש הקבוצה, דייויד סאליבן, שום הצעה לא תגרום לו לוותר על הקפטן האהוד.

"הבטחתי לאוהדים שאין לי כוונה למכור את סקוט ולא אעשה זאת תמורת שום סכום", אמר סאליבן, שהודיע כי דחה הצעה מפתה של טוטנהאם על הקשר בן ה-29. "הקהל של ווסטהאם סבל לאורך זמן רב מדי מבעלים שהפרו הבטחות ומכרו את השחקנים הטובים ביותר שלהם, אבל אנחנו בעידן חדש. אנחנו בונים מועדון גדול וטוב יותר, וכשאנחנו מבטיחים משהו אנחנו עומדים בו".

רשימת הרכש של אברהם גרנט עד כה כוללת את תומאס היצלפרגר, פאבלו באררה ופדריק פיקיון, כשהשם הבולט ברשימת המועמדים של גרנט להצטרף אליהם הוא לוק רמי, חלוצה של ניס.

עדכון ראשון: 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully