וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריס נחקר, ושוחרר בערבות של 750 אלף שקל

בעלי הפועל ר"ג לשעבר נחשד בהחתמת חוזים כפולים ובאי סדרים כספיים. בהמשך שוחרר, אך קיבל צו עיכוב יציאה מהארץ

בעלי קבוצת הפועל רמת גן עד לאחרונה, נחקר היום (רביעי) ביחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות של מס הכנסה בחולון, בחשד לאי סדרים כספיים במועדון. מרשות המסים נמסר שקוריס נחקר לגבי העלמת מס בשווי של עשרות אלפי שקלים, אבל החקירה עדיין נמצאת בשלב ראשוני. קוריס שוחרר בערבות עצמית על סך 750 שקלים, ערבות צד ג' על סך 300 אלף שקלים, ערבות בנקאית או מזומן על סך 60 אלף שקלים, צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום (הדרכון הופקד ביחידה החוקרת) והתייצבות לחקירה בכל מועד - לכשיידרש.

כידוע, משרד החקירות וייצמן-יער ניהל בחודשים האחרונים חקירה עליה דיווח גם לרשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות, ובממצאים התגלה חשד לכך שקוריס החתים שחקנים מהפועל רמת גן על חוזים כפולים. כמו כן התגלו תנועות בלתי מוסברות בסכומי כסף גדולים, והחשדות הם שבחשבונות הקבוצה הולבנו מיליוני שקלים שהולוו מהשוק האפור.

יו"ר הרשות לבקרה תקציבית, עופר אורליצקי: "החקירה במס הכנסה נפתחה בעקבות חקירה של בקרת התקציבים ומשרד החקירות וייצמן-יער בנוגע לחוזים כפולים בהפועל רמת גן. בחקירה שמתנהלת כרגע היא חקירה פלילית, כיוון שחוזה כפול הוא לא רק עבירה על תקנון ההתאחדות אלא גם נחשב להעלמת מס. אנחנו את החקירה שלנו סיימנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully