וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סול קמפבל, שסיים את חוזהו בארסנל, סיכם את כל תנאיו בניוקאסל ויחתום בה על חוזה לעונה אחת. הבלם בן ה-35 צפוי להרוויח כ-35 אלף ליש"ט לשבוע במדי המגפאייז.

* ראול, שעזב את ריאל מדריד לראשונה בקריירה, הפך לשחקנה החדש של שאלקה וינסה להוליך אותה לאליפות ראשונה בגרמניה מאז 1958.

* מידלסברו החתימה שחקן שישי בקיץ הנוכחי: הקשר האסטוני טרמו קינק, 24, שהגיע מגיור ההונגרית תמורת מיליון יורו. "עקבנו אחריו במספר משחקים ותמיד אהבנו את מה שראינו", סיפר המאמן גורדון סטראכן.

* השוער בן ה-24, דניאלה פאדלי, הושאל לעונה נוספת לבארי. פדאלי נחשב בעבר לשוער עם עתיד מזהיר ואף הושאל לליברפול כשהיה בן 21, אלא שמאז לא פרץ.

* רנה קרהין בן ה-20, הצטרף אמש לבולוניה, שתחזיק בחצי מכרטיס השחקן שלו. הבולונזים שילמו לאינטר כ-2.5 מיליון יורו וגם שלחו אליה את לורנצו פרמלאטי בן ה-15, ששמו הוזכר כמי שצ'לסי מעוניינת בו.

* מאיורקה החתימה את הקשר הקנדי-הולנדי בן ה-22, ג'ונתן דה גוזמן, שנחשב בעבר להבטחה גדולה ולא הצליח בינתיים לממש את התקוות שתלו בו. הספרדים מצויים בקשיים כלכליים קשים, אך דה גוזמן סיים את חוזהו בפיינורד ולכן הגיע לאיים הבלאריים בהעברה חופשית.

* מי שעזב את מאיורקה הוא המגן הימני, פליפה מטיוני, ששיחק בקבוצה כמושאל בעונה שעברה ונרכש על ידיה בקיץ הנוכחי. מאטיוני הודיע שהוא מעוניין לעזוב, קיבל את מבוקשו, וחתם באספניול.

* הבלם הצעיר ג'ונתן מנסה, 20, ששיחק בשלושה מתוך חמשת משחקיה של נבחרת גאנה במונדיאל האחרון, הושאל מאודינזה לגרנאדה, מליגת המשנה בספרד.

* ברנרדו רומאו, חלוצה הוותיק של סן לורנצו, עבר בהשאלה לעולה החדשה לליגה הארגנטינאית, קילמס.

שמועות

* מנג'ר ארסנל ארסן ונגר מבטל את אפשרות המעבר של פברגאס לברצלונה: "עדיין יש כל מיני רעשים מכיוון ברצלונה, אבל זה הכל. אני לא יכול לדאוג מדברים שאני לא שולט עליהם. אנחנו שמחים שססק אצלנו, הוא הקפטן שלנו".

* בצ'לסי מאשרים כי למרות השמועות, דידייה דרוגבה ישחק בקבוצה גם העונה, וטוענים: "אם אנצ'לוטי ירצה לצרף שחקן או שניים נוספים בחלון ההעברות, נאפשר לו".

* בנפיקה הציבה על הבלם דויד לואיז תג מחיר של 33 מיליון ליש"ט. צ'לסי, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו לאחרונה כמי שמתעניינות בבלם בן ה-23.

* "דיילי מירור" מדווח שארסנל מגבירה את ההתעניינות שלה בבלם נבחרת גרמניה ו-ורדר ברמן, פר מרטסאקר, ושהיא עשויה להגיש עבורו הצעה על סך 10 מיליון ליש"ט.

* שחקן נוסף בו מעוניינים התותחנים הוא שוער קליארי ונבחרת איטליה, פדריקו מרקטי. השוער בן ה-27 החליף במונדיאל את ג'אנלואיג'י בופון, אחרי שזה נפצע.

* בכירים בסנטוס הודו בפני התקשורת בברזיל שכוכב הקבוצה, ניימאר, עשוי לעזוב בקרוב את הקבוצה. קבוצות רבות מאירופה מגדול עניין בחלוץ בן ה-18, שנחשב כבר תקופה ארוכה לכוכב הגדול בברזיל בגילאי העשרה והוזמן לאחרונה לנבחרת הבוגרת.

* ב"גרדיאן" מדווחים שאסטון וילה וליברפול הגיעו להסכמה על מכירתו של המגן לוק יאנג, 31, שעשוי לעבור מוילה פארק לאנפילד תמורת 2.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully