וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לפאר ללא ג'אקופלי

הישראלית פתחה את המסע בארה"ב ללא מאמנה הפרואני וניצחה את האנטוחובה בפתיחת טורניר סטנפורד 6:0, 4:6, 3:6

שחר פאר מסתדרת היטב בינתיים ללא מאמן קבוע. הטניסאית הישראלית, שמדורגת 16 בעולם, צלחה את הסיבוב הראשון בפתיחת המסע שלה לארצות הברית בטורניר סטנפורד (פרסים בסך 700 אלף דולר), כשניצחה את דניאלה האנטוחובה הסלובקית, למרות שפתיחת המשחק הייתה רחוקה מלהיות משביעת רצון מבחינתה.

פאר, שנפרדה לאחרונה ממאמנה בשנתיים האחרונות, פאביו ג'יאקופלי, מודרכת בשלב הזה על ידי אליוט טלטשר, שאימן בעבר את פיט סמפראס וחבר לישראלית לשבועיים הקרובים. פאר, שפגשה עד היום שלוש פעמים את הסלובקית, המדורגת 25 בעולם, השיגה ניצחון שני על היריבה 6:0, 4:6, 3:6.

המערכה הראשונה הייתה רעה מאוד מבחינת הישראלית, שנשברה שלוש פעמים ונמחצה 6:0. במערכה השנייה פאר נכנסה לעניינים כמו שצריך ושתי שבירות שלה לעומת אחת בלבד של האנטוחובה סידרו לה 4:6 בדרך למערכה שלישית מכרעת, שבה פאר הייתה טובה יותר, השיגה שלוש שבירות וסגרה את הסיפור בסיום שעתיים של משחק. הניצחון מבטיח לפאר לפחות 60 נקודות דירוג וסכום של 8,590 דולר.

זהו המשחק הראשון של פאר מאז טורניר ווימבלדון, שם היא נעצרה בסיבוב השני אחרי הפסד מפתיע לאנגליקה קרבר הגרמניה. הניצחון מקנה לפאר מפגש בסיבוב השני נגד מריה קירילנקו (27 בעולם), שניצחה את מריאנה לוצ'יץ' הקרואטית 1:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully