וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג ייקרא מהעונה 'טורקיש איירליינס יורוליג'

הנהלת הליגה חתמה על חוזה אימוץ לחמש שנים עם חברת התעופה הטורקית. שמעון מזרחי דווקא מרוצה: "זה צעד נהדר"

קצת מפתיע, אך הנהלת היורוליג חתמה אתמול (שני) חוזה אימוץ חדש עם חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס כאשר שיתוף הפעולה ביניהן אמור לצאת לדרך ולהימשך לפחות חמש שנים עם אופציה לחידושו לחמש שנים נוספות. על פי ההסכם, שיחל כבר בעונה הקרובה, הליגה תיקרא מעתה 'יורוליג טורקיש איירליינס'. אגב, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהיורוליג יהיה מזוהה עם סימן מסחרי.

זו לא הפעם הראשונה שהיורוליג וטורקיש איירליינס משתפות פעולה, כאשר בפיינל פור האחרון שנערך בפריס, חברת התעופה הטורקית הייתה אחת המאמצות העיקריות. במסגרת ההסכם, החברה אמורה לאמץ גם את המפעל השני בחשיבותו באירופה, היורוקאפ. "עמלנו זמן רב כדי למצוא את הפרטנרית הנכונה שיכולה לספק לא רק את הצרכים הכלכליים אלא להיות גם שותפה אמיתית לצמיחת הכדורסל סביב העולם", אמר בשביעות רצון ג'ורדי ברתומאו, מזכ"ל היורוליג.

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, הגיב באתר היורוליג על שיתוף הפעולה, ואמר: "אני חושב שזה צעד נהדר שיש ליורוליג שותף עיקרי כמו טורקיש איירליינס. אחד הדברים שהופכים את המהלך לחשוב הוא העובדה שחלק מהכספים יילכו ישירות לקידום וחשיפת המפעל בטלוויזיה, מה שיאפשר לנו לצעוד קדימה. אספקט נוסף הוא שטורקיש איירליינס תוכל לעזור לקבוצות להתנייד בין המדינות סביב אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully