וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "כספי עושה מה שצריך - גם במגרש וגם במנהיגות"

27.7.2010 / 23:03

מאמן הנבחרת החמיא לכוכבו הגדול אחרי הניצחון על בריטניה. שחקן סקרמנטו: "ניצחנו נבחרת טובה מאוד, אנחנו בכיוון הנכון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה הערב (שלישי) ניצחון שני מתוך שני משחקים בטורניר ההכנה הבינלאומי בהדר יוסף, כשגברה על נבחרת בריטניה 82:86. החבורה של אריק שיבק פתחה היטב וכבר פתחה יתרון של 14 נקודות, אלא שהבריטים העקשים נשארו במשחק, ואילולי יכולת פנטסטית של עמרי כספי (27 נקודות), הדקות האחרונות היו הרבה יותר צמודות. מחר תקיים הנבחרת את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה כשתפגוש את בלגיה, וביום שני היא תחל את הקמפיין החשוב במשחק חוץ מול איטליה.

כספי: "ניצחנו נבחרת טובה מאוד"

שיחקנו נפלא בהתחלה אבל נתנו להם לחזור למשחק, ואחר כך ידענו לצאת מזה טוב", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק, על היתרון הגדול שפתחו שחקניו והקאמבק הבריטי. "שיחקנו מול נבחרת אתלטית ואגרסיבית, נבחרת שבשני צידי המגרש משחקת עם עוצמה. ניצחנו היום נבחרת טובה, נבחרת שנותנת לנו קנה מידה איפה אנחנו נמצאים בהכנה".

שיבק אף החמיא לגיא פניני, שהתעורר לחיים בדקות המכריעות, ואמר: "גיא, שנכנס במלוא המרץ, עשה את סל המשחק עם השלשה והפאול שלו". על איש המשחק, עמרי כספי, אמר המאמן: "עמרי זה עמרי, הוא לא מדבר ועושה את מה שהוא צריך - גם על המגרש וגם במנהיגות". לבסוף, נדרש המאמן הלאומי לסוגיית גל מקל, שלא שותף הערב וכן מול הולנד, ואמר: "אני הולך עם מי שאני חושב שצריך ללכת איתו. גל שחקן טוב ואדם נפלא, אבל קשה למצוא את הדקות. רציתי להכניס אותו אבל היה עדיף בדקות הספציפיות האלה לא להכניס אותו".

כוכב הערב בעצמו, שהפציץ הערב 27 נקודות מצוינות, כרגיל נשאר צנוע. "היה משחק טוב, ניצחנו נבחרת טובה מאוד. חבל שלואל דנג לא שיחק, אבל כיף להתחרות מול שחקנים כמו בונסו", אמר כספי בסיום. בנוגע ליכולתו שלו, הוסיף שחקן סקרמנטו: "שמו אותי בעמדות הנכונות שאני צריך לקבל את הכדור ולייצר, השתפרתי בזה המון, גם הקיץ וגם בכל העונה שעברה. בסך הכל אנחנו בכיוון הנכון. שיחקנו נגד נבחרת יותר טובה מאתמול, ונראינו יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פינץ': "ברור שזאת הנבחרת של כספי"

מנגד, מאמן בריטניה, כריס פינץ', החמיא ליריבתו הערב כשאמר: "ישראל נבחרת קשה מאוד, היה משחק טוב לצפייה ויכולת אינדיודואלית גבוהה. מה שאהבתי זה הכוכבים רצו על הפרקט תחת הקונספציה הקבוצתית. לפני שנתיים והיום בישראל משחקים כדורסל קבוצתי, השיטה קצת השתנתה עם חילופי המאמנים. לפני שנתיים כספי היה שחקן ברוטציה ועכשיו ברור שזאת הקבוצה שלו. חוץ מזה לא השתנה הרבה, הם משחקים אחד בשביל השני".

בנוגע לנבחרתו שלו, אמר המאמן האמריקאי: "הקבוצה שלנו צעירה, ואנחנו עושים טעויות. נתנו להם 3 שלשות חופשיות של פניני. אני שמח מהקבוצה שלי, אנחנו מתקדמים בכל יום". לבסוף, הסביר מדוע כוכבו הגדול, לואל דנג שהגיע ארצה, לא שותף במסגרת הטורניר: "לואל לא משחק באף אחד ממשחקי ההכנה שלנו כהסכם עם שיקגו בולס, כדי להוריד ממנו את הלחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully