וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: אליהו מתקרב למכבי ת"א

קאחה ויטוריה החתימה את מרכוס הייסליפ, התקשורת הספרדית טוענת כי המהלך יוביל לעזיבתו של הישראלי את האלופה הבאסקית

לאחר שהחתימה את הכישרון העולה נמניה בייליצ'ה, ביצעה הערב (שלישי) קאחה ויטוריה החתמה מעניינת נוספת בקו הקדמי שלה, כשסגרה עם הפאוור פורוורד האמריקאי מרכוס הייסליפ. כזכור, הבאסקים איבדו בקיץ החולף את כוכבם הבלתי מעורער, טיאגו ספליטר, שחתם בסן אנטוניו, וכעת מחפשת האלופה הספרדית למלא את החסר.

הייסליפ (29, 2.07 מ'), אחד הפורוורדים הטובים ביותר ביבשת בשנים האחרונות, בילה את העונה האחרונה בפנאתינייקוס, משורותיה שוחרר בחודש אפריל עקב פציעה. לפני כן רשם האמריקאי שנתיים מוצלחות במלאגה, ושנה מצוינת במדי אפס פילזן. מלבד הייסליפ, ויטוריה מביעה עניין רב גם בשחקן מכבי תל אביב לשעבר, אסטבן באטיסטה, חברו של טל בורשטיין בפואנלברדה בעונה החולפת.

על פי דיווחים בספרד, החתמתו של הייסליפ סוללת את דרכו של ליאור אליהו החוצה מהאלופה הבאסקית, כאשר אם שחקן נבחרת ישראל אכן יעזוב, הוא צפוי לשוב למכבי תל אביב, במדיה שיחק בהצלחה בין השנים 2006 ו-2009. בקיץ שעבר עזב אליהו וחתם לשלוש שנים בשורות קבוצת הפאר הספרדית, עבור סכומים אותם לא היתה מסוגלת מכבי תל אביב לשלם. כעת, כאמור, האיחוד נראה אפשרי מתמיד, אלא שבשלב זה הכחישו במכבי תל אביב את הדברים, כאשר גם דובר קאחה ויטוריה, אלפונסו צ'רוקה, הכחיש את הידיעה. אם זאת, מגעים מתקדמים בנושא שחרורו של אליהו אכן מתקיימים, כדי שהמהלך שנראה בלתי אפשרי עד לפני חודש, יבשיל לכדי עיסקה שתחזיר למכבי את אחד משחקניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully