וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "אף פעם לא שיחקתי במועדון כל כך גדול"

דיאור פישר הוצג רשמית כשחקן ריאל מדריד ונשמע נרגש במיוחד: "זה המועדון הכי טוב באירופה, עם המאמן הכי טוב באירופה"

דיאור פישר הוצג היום (שלישי) באופן רשמי כשחקן ריאל מדריד, בשורותיה חתם אחרי שלוש שנים במכבי תל אביב. במסיבת העיתונאים החגיגית לכבודו נשמע הסנטר האמריקאי נרגש מיוחד מהמעבר, והצהיר: "זאת הזדמנות נפלאה עבורי לשחק במועדון קסום כמו ריאל מדריד. זה המועדון הכי טוב באירופה, ואני מבטיח לתת 110% כדי לעזור לו לזכות בכמה שיותר תארים. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל להתאמן עם החברים החדשים שלי לקבוצה".

"אני מאמין שאני בשיא הקריירה שלי", המשיך פישר. "שיחקתי בקבוצות בבלגיה ובישראל, ותמיד הראתי כמה טוב אני מסוגל להיות, אבל עדיין אף פעם לא שיחקתי במועדון כל כך גדול וזאת ההזדמנות שלי. תמיד התאמתי את עצמי לדרישות של המאמנים שלי, ועכשיו יש לי עוד יותר ניסיון". כשנשאל מהן שלוש התכונות הבולטות שלו כשחקן אמר פישר: "אתלטיות, קליטת ריבאונדים וכוח הרתעה".

לגבי בחירתו לעזוב את מכבי תל אביב אמר פישר: "לעבור למדריד הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלתי בחיי, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. מהרגע בו קיבלתי את הטלפון הראשון מריאל לא לקח לי הרבה זמן להגיע להחלטה, כי הייתי נרגש מהאפשרות לשחק בקבוצה הזאת ועבור המאמן הטוב באירופה, אטורה מסינה, שכבר אמר לי שהוא מצפה מאוד להצטרפותי לסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully