וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס ומרכז הטניס החליטו לשתף פעולה

אחרי הנתק שהיה קיים בין שני הארגונים, הוחלט בין השאר להדק את היחסים לקראת מפגש גביע הדייויס בספטמבר מול אוסטריה

המרכז לטניס בישראל ואיגוד הטניס דיווחו היום (שלישי) על חידוש שיתוף הפעולה בין שני הארגונים. במרכז שיתוף הפעולה נמצאים כמה נושאים, שיזכו כעת לשיתוף פעולה, כאשר אימוני נבחרות ישראל לבוגרים ולנוער יתקיימו במתקנים של מרכז הטניס. בנוסף, תוקם מערכת הדרכה משותפת שאמורה לתרום לקידום רמת המאמנים ובמטרה ליצור הפרייה מקצועית הדדית.

במסגרת שיתוף הפעולה בין איגוד הטניס למרכז הטניס, סוכם כי ישודרגו יחסי העבודה ברמת הנבחרות הארציות והאזוריות לנוער תוך שילוב אנשי המקצוע הטובים בארץ. כמו כן, לקראת מפגש גביע הדייויס נגד אוסטריה בספטמבר, הוחלט שמרכז הטניס ישאיל מספר אנשי צוות לאיגוד, ביניהם מנהל אבטחה ולוגיסטיקה, אחראי תחבורה, וכן מנהל יחסי הציבור שיתפקד כדובר המפגש. בנוסף ישולבו אוספי כדורים מהמרכזים של המרכז לטניס בישראל.

דני גלי, ממלא מקום מנכ"ל המרכז לטניס, אמר: "אני שמח על חידוש שיתוף הפעולה בין הארגונים ואף מזמין את איגוד הטניס בישראל להעביר את משרדיו למרכז לטניס בישראל - רמת השרון, לא רק כמחווה אלא ובעיקר כצעד מקצועי להידוק הקשר בין שני הארגונים על בסיס קבוע לטובת ענף הטניס בישראל למען ילדי ישראל - דור העתיד".

יושב ראש איגוד הטניס, מיכאל קליין, ומנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב, בירכו על השינוי במדיניות המרכז לטניס בישראל וימליצו להנהלת איגוד הטניס לקדם את שיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully