וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החובות של ברצלונה: 442 מיליון יורו

סגן הנשיא דיווח כי המועדון הפסיד אשתקד 77.1 מיליון יורו. בקבוצה מתוסכלים: "ארסנל לא מוכנה לדבר איתנו על ססק"

דובר מועצת המנהלים של ברצלונה, טוני פרייצ'ה, טוען כי ארסנל אינה מסכימה לנהל משא ומתן בנוגע לססק פברגאס. כידוע, כבר שבועות ארוכים שבברצלונה מפמפמים בתקשורת על רצונו של הקשר לעזוב את ארסנל ולעבור לקבוצת נעוריו הקטלאנית, כשגם הנהלת האלופה הספרדית אישרה לא פעם באופן רשמי על התעניינותה בשחקן.

על פי הדיווחים, ארסנל כבר דחתה במהלך הקיץ הצעה על סך 35 מיליון יורו על פברגאס, ולמרות ניסיונות נוספים מצד הבלאוגרנה להשלמת העסקה, פרייצ'ה טוען כי ארסנל פשוט לא מוכנה למכור אותו.

"ארסנל לא רוצה לשבת איתנו ולנהל איתנו משא ומתן", אמר פרייצ'ה, "זה לא קשור לרצונות של ברצלונה או של השחקן - ארסנל פשוט לא מוכנה לדבר איתנו". פרייצ'ה מודה כי אחרי עזיבת יאיא טורה וירידת המועמדות של פברגאס, הקבוצה זקוקה לקשר אחורי. "כן, זו המטרה העיקרית של הצוות המקצועי, אנחנו עובדים על זה", אמר.

סגן נשיא ברצלונה הממונה על נושא הכספים בקבוצה הקטלאנית, חאבייר פאוס, דיווח כי המועדון הפסיד בעונה האחרונה 77.1 מיליון יורו, כששנה קודם לכן, השנה בה זכתה הקבוצה בליגת האלופות, היא סיימה עם רווח של 11.1 מיליון יורו. בסך הכל נאמדים חובותיה של ברצלונה בכ-442 מיליון יורו.

עדכון ראשון: 14:02
עדכון אחרון: 17:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully