וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחאי הלוי עלה לגמר אליפות אירופה בקפיצה משולשת

הקופץ השווה את שיאו האישי עם 16.76 מ’: ”הרגשתי חסר ניסיון, וזה עוד יותר משמח”. גלושצ’נקו עלה לחצי גמר ה-100 מ’

אליפות אירופה באתלטיקה קלה יצאה היום (שלישי) לדרך בברצלונה ותימשך עד ליום ראשון. דימיטרי גלושצ'נקו היה הנציג הישראלי הראשון באליפות, והאצן שעלה לארץ בשנה שעברה מאוקראינה סיים חמישי את המקצה השני במוקדמות הריצה ל-100 מ', עם תוצאה של 10.44 שניות, המהווה שיפור של 11 מאיות לתוצאת השנה שלו והספיקה לו כדי להתברג בין העולים לחצי הגמר, שייערך מחר.

בהמשך רשם גם יוחאי הלוי הישג פנטסטי, שהבטיח את מקומו בגמר הקפיצה המשולשת כבר בקפיצתו השנייה במוקדמות. הלוי, שפתח עם תוצאה של 16.34 מ', השווה את שיאו האישי בניסיון השני עם 16.76 מ', תוצאה הטובה בסנטימטר מהמינימום להעפלה אוטומטית לגמר, שייערך ביום חמישי.

"ממש כיף", אמר הלוי רגע אחרי העפלתו לגמר. "אין דרך אחרת לתאר את ההרגשה. הרגשתי חסר ניסיון, וזה עוד יותר משמח שעליתי לגמר". מאמנו של הלוי, אלכס מרמן: "אני שמח בשביל יוחאי. אני מקווה לשיפור שיאו האישי בגמר".

מוגס טסמה סיים במקום ה-20 בריצה ל-10,000 מטר, עם תוצאה של 29:50.78 דקות, אחרי שניסה לפרוץ קדימה בשלב מוקדם והוביל את הריצה במשך כמה סיבובים, אך סיים בסופו של דבר בזמן איטי כמעט בדקה משיאו האישי. בריצה ניצח מו פארה הבריטי עם 28:44.99 דקות.

המקצוע הראשון בבוקר התחרויות הראשון היה ההליכה ל-20 קילומטרים לגברים, כאשר מי שקטף את התואר היה הרוסי הצעיר סטניסלב יימליאנוב (19) בהופעת הבכורה שלו באליפות. אמליאנוב, שהוביל בתחרות כבר מהקילומטר השמיני, עצר את השעונים ב-1:20:10 שע' והקדים ב-28 שניות את אלכס שווצר האיטלקי, האלוף האולימפי בהליכה ל-50 קילומטרים. ז'ואו ויירה הפורטוגלי סיים במקום השלישי, ושחזר את ההישג שלול מהאליפות האחרונה שהתקיימה לפני ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully