וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הרוסי פאבל קומולוב למבחנים בבני יהודה

27.7.2010 / 11:19

יתכן שחלוצה של ז'לגיריס וילנה ישותף במשחק גביע הטוטו. לזהובים יש חמישה זרים, הוא יושאל לקבוצה אחרת אם ירשים

החלוץ הרוסי פאבל קומולוב (21), שחקנה של ז'לגיריס וילנה הליטאית, ינחת השבוע בישראל ויגיע למבחנים בבני יהודה. קומולוב (1.78 מ') שמשחק כקשר קדמי וחלוץ, השתייך בעבר למועדון הפאר זניט סנט פטרסבורג ושיחק בו ארבע עונות, אולם בעונה האחרונה הועבר לוילנה הליטאית שממוקמת במקום השישי בליגה הראשונה בליטא וכבש עד כה 4 שערים העונה.

במידה וקומולוב יעבור בהצלחה בדיקות רפואיות ויימצא כשיר, הוא עשוי להיבחן כבר במשחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקווה בשבת בבלומפילד וינסה להרשים את המאמן דרור קשטן.

בבני יהודה הדגישו הבוקר כי אין כוונה לשחרר אף אחד מחמשת הזרים שכבר נמצאים בקבוצה וכי מדובר בשחקן צעיר שמגיע למבחנים כחלק מעיסקה עתידית או כהשקעה של המועדון לשנים הבאות והוא יושאל. נכון לעכשיו חתומים בשכונה השוער הניגרי דלה איינוגבה, הבלם הקולומביאני איבן גארידו והקשר הקרואטי סיניסה ליניץ'.

בנוסף אליהם סגר השבוע גם הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן את תנאיו בקבוצה, והוא צפוי לנחות השבוע ביום חמישי בישראל ולחתום על חוזהו באופן רישמי, כאשר הזר החמישי יהיה הקשר הליטאי קסטוטיס איבסיקביצ'יוס שסיכם את תנאיו וכרגע ממתינים בבני יהודה להנהלת קריבאס האוקראינית, קבוצתו הקודמת של איבסיקביצ'יוס שאמורה לשלוח היום או מחר את טיוטת החוזה לאחר ששתי הקבוצות הגיעו למעשה להסכם על העברתו של הקשר לשכונה. ברגע שהחוזה יגיע, הקשר יחתום עליו באופן רישמי.

בכל מקרה צפוי איבסקביצ'יוס לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הזהובים, במשחק גביע הטוטו בשבת, כאשר גם אם חוזהו לא ייחתם עד אז הוא יוכל לשחק על תקן נבחן. החלוץ משה בן לולו ממשיך להיבחן בקבוצה ובצוות המקצועי טרם נתקבלה החלטה לגביו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully