וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס חתם במכבי תל אביב

המאמן חוזר לקדנציה שנייה ביד אליהו כעוזרו של דייויד בלאט: ”זה הבית שלי, אתן את כולי”. בלאט בתגובה: ”הוא מכביסט אמיתי”

גיא גודס חוזר למכבי תל אביב. עוזר מאמן מכבי בין השנים 2007-2008 ומאמן הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות שב לשורות הצהובים, וישמש כעוזרו של דייויד בלאט אחרי שחתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת.

גודס חוזר לקדנציה שנייה ביד אליהו, לאחר שהצטרף לצוות המקצועי של מכבי בקיץ 2006. בתחילה עבד עם נוון ספאחיה (עמו זכה באליפות המדינה), לאחר מכן שימש עוזרו של עודד קטש, ובהמשך אותה עונה רשם העפלה לגמר פיינל פור היורוליג עם צביקה שרף בעונת 2007/8. לאחר אובדן האליפות להפועל חולון עזב את המועדון, וחתם בירושלים.

במלחה רשם גודס הישגים בעיקר בזירה האירופית, אך בליגה המקומית הפועל ירושלים התקשתה להרשים, והקבוצה לא הצליחה לזכות תחת פיקודו בתואר, ולמעשה לא העפילה לשום מעמד גמר, בליגה או בגביע. בליגה נעצר פעמיים בחצי-גמר הפיינל פור – בידי מכבי חיפה (2009) והפועל גליל/גלבוע (2010). הישגיו הבולטים עם ירושלים הם שתי זכיות בגביע ווינר, והעפלה לרבע גמר היורוקאפ בעונה החולפת.

במהלך הקיץ ניהל גודס מגעים גם עם אריס סלוניקי, אולם הם לא צלחו. בסופו של דבר חתם שרון דרוקר בקבוצה היוונית.

גיא, שמתחיל את עונתו ה-11 במכבי, אמר הבוקר: "אני מאוד שמח לחזור למכבי ת"א, זה הבית שלי, מקום שאני מכיר מצוין ולא פחות חשוב מועדון שאני מאוד אוהב וצעדתי איתו דרך ארוכה ונפלאה. אני בא לתת את כל כולי, לעבוד קשה ולעזור לדיויד לבנות כאן משהו מאוד יפה ולעזור לקבוצה להגיע להישגים".

דייויד בלאט אמר הבוקר: "אנו מאוד שמחים שגיא חזר למערכת של מכבי אלקטרה ת"א. הוא מאמן מנוסה, עם ידע מוכח, מביא איתו רעיונות ופילוסופיה משל עצמו - תכונה חשובה ביותר - והוא יוסיף המון למערכת. באופן אישי אני מאוד שמח שגיא, שבמשך שנים היה יריב על המגרש הן כשחקן והן כמאמן, יעבוד כעת לצדי. אני מאוד מעריך את העבודה והערכים שלו. אין ספק שגיא מכביסט אמיתי, ויחד עם אבי אבן ואבי קובלסקי אני חושב שבנינו צוות אימון מוכשר מאוד לקראת האתגרים שעומדים בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully