וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפון מארבורי בדרך חזרה לליגה הסינית

כוכב ה-NBA לשעבר העדיף לשוב לשוק הסיני הענק על פני ההצעה המפתה שקיבל מירושלים. השיקול העיקרי: מכירת נעליים

אחרי שדחה את ההצעה המפתה מהפועל ירושלים, סטפון מארבורי צפוי לחתום שוב בליגה הסינית. מארבורי נחת בסין על מנת לנהל משא ומתן עם שאנצ'י ז'ונגיו, שבשורותיה כבר שיחק בעבר. דובק הקבוצה אישר את הדברים. כזכור, הכוכב לשעבר בן ה-33 העביר חודשיים די מוצלחים במדי הקבוצה הסינית, כולל הופעה במשחק האולסטאר הסיני.

כאמור, מארבורי דחה הקיץ הצעות לא רק ממלחה, אלא גם ממיאמי הנוצצת. הסיבה לרצון הגדול שלו לשחק בסין היא לאו דווקא מקצועית, כי אם המשך שיווק הנעל שהוא השיק, ה"סטארבארי", ולקוות להצלחתה בשוק הסיני הגדול.

מארבורי רשם ב-13 עונותיו ב-NBA ממוצעים של 19.3 נקודות ו-7.6 אסיסטים, ו-15 משחקיו בליגה הסינית העמיד ממוצעים של 22.9 נקודות ו-9.5 אסיסטים.

סשנס לקליבלנד, ווסט למינסוטה

קליבלנד השלימה את העסקה הראשונה שלה בעידן שאחרי לברון, כשהעבירה את דלונטה ווסט ואת סבסטיאן טלפייר למינסוטה, וקיבלה במקומם מהוולבס את הגארד רמון סשנס, את ריאן הולינס ובחירת סיבוב שני בדראפט.

הקאבס, שניסו לצרף את הגארד קייל לאורי אך ראו את יוסטון משווה עליו את ההצעה שלהם, נאלצו להסתפק בסשנס, שבעונה שעברה קלע במינסוטה החלשה 8.2 נקודות ב-21 דקות. סשנס, חבר קרוב של מו וויליאמס, חתם לארבע שנים תמורת 16 מיליון דולר. הולינס, מנגד, פורוורד/סנטר בינוני, העמיד אשתקד ממוצעים של 6.1 נקודות ו-2.8 ריבאונדים.

בקליבלנד בעיקר שמחים להיפטר מווסט ומהמטענים הרגשיים שלו, וכנראה שגם מינסוטה לא תצרף את הגארד הבעייתי, שמחזיק בחוזה של 4.6 מיליון. אם הוולבס ישחררו אותו עד ה-5 באוגוסט זה יעלה להם רק 500 אלף דולר, וזה מה שהם מתכננים לעשות. גם סבסטיאן טלפייר, ששיחק כבר במינסוטה, לא אמור להצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully