וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "יש עדיין במה להשתפר"

27.7.2010 / 10:08

קפטן נבחרת ישראל לא מסתנוור מהניצחונות במשחקי ההכנה. ישראל תפגוש הערב (21:00, 5+ לייב) את בריטניה ללא דנג

אחרי הניצחון במשחק הבכורה בטורניר הבינלאומי בתל אביב, תפגוש הערב (שלישי, 21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) נבחרת ישראל את נבחרת בריטניה, שגברה אמש 80:84 על נבחרת בלגיה. בישראל ערכו הבוקר אימון לקראת המשחק, כאשר מי שלא יופיע לאימון הוא יוני ניר ששוחרר אמש מהקמפיין. לאחר אימון הבוקר תלון הנבחרת בבית מלון סמוך להדר יוסף, על מנת לדמות כמה שיותר מצב של משחק. בנבחרת היו מרוצים מהיכולת ההתקפית בניצחון אמש על ההולנדים, אך יודעים שאם לא ישתפרו בנושא הריבאונד בהגנה, יתקשו מאוד בקמפיין שיחל בשבוע הבא. המאמן אריק שיבק יחליט סמוך לפתיחת המשחק האם לשתף את יניב גרין, שלא שותף אמש.

"אני מרוצה מהאגרסיביות שלנו מהשיפור שלנו בירידה להגנה במשחק המעבר", אמר לאחר המשחק קפטן הנבחרת טל בורשטיין, "אנחנו עדיין צריכים לשפר את זה, לשפר את הסגירה שלנו לריבאונד, אלו עיקר הדברים. בהתקפה אנחנו מניעים את הכדור יפה, נהנים, יש תיאום יפה בין השחקנים. יש עדיין במה להשתפר. להולנד היו שני שחקנים מאוד משמעותיים בצבע, שלא נופלים מאף נבחרות שנשחק מולם. חוץ מזה אנחנו נשתמש בכלים הכי טובים שיש לנו, אם יניב יהיה מוכן אז אנחנו צריכים אותו ונשתמש בו, במידה ולא נצטרך אותו, נשתמש בה שיש".

מול ישראל תעמוד הערב משוכה לא פשוטה בדמות נבחרת בריטניה של המאמן המקומי כריס פינץ. בטורניר המוקדמות האחרון ניצחו הבריטים את ישראל בקלות במנצ'סטר, ורק זריקות עונשין מוצלחות של מאיר טפירו מנעו הפסד ביתי ביד אליהו לישראל במשחק בין השתיים. בריטניה לא הרשימה עד כה בהכנה, אך בטורניר ההכנה קיבלה את פופס מנסה-בונסו שקלע 26 נקודות מול הבלגים. בנוסף מי שהרשים הוא הגארד שמשחק במכללות בארצות הברית אוגו אדבויה. לואל דנג אמנם נמצא עם הנבחרת, אך בשל בעיות ביטוח לא משחק במשחקי ההכנה, וישתתף רק בטורניר המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully