וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה נשים: ישראל ובלגיה סיימו ב-92:92

נבחרתו של רבי סיימה את טורניר ההכנה שלה עם ניצחון, הפסד ותוצאת תיקו, לאחר שהמאמנים החליטו שלא ללכת להארכה

נבחרת הנשים שיחקה הערב (שני) את משחקה השלישי והאחרון בטורניר ההכנה בבלגיה מול הנבחרת הביתית, וסיימה ב-92:92, כשבסיום המשחק החליטו שני המאמנים לא להמשיך להארכה בגלל עייפות השחקניות. הנבחרת מסיימת את טורניר ההכנה עם ניצחון, הפסד ותיקו, ותחזור מחר לארץ להמשך ההכנות.

המשחק נפתח בקצב מהיר והתבטא במשחק מאוד אגרסיבי, כשהנבחרת הבלגית מצליחה לפתוח פער שהגיע עד 22 הפרש לקראת הרבע הרביעי. קאמבק אדיר של שחקניות הנבחרת ברבע האחרון הביא למהפך במשחק ויצר יתרון ישראלי שעמד על 3 נקודות 30 שניות לסיום המשחק. עבירה על אן וואוטרס עם נקודת בונוס נוספת מהעונשין עזרה לבלגיות להשוות, ולקבוע את תוצאת המשחק. לירון כהן הובילה את הנבחרת עם 20 נקודות, בעוד שי דורון הוסיפה 18, ליעד סואץ קרני 15 וקטיה אברמזון 13.

מאמן הנבחרת, אלי רבי, אמר בסיום: "היה לנו טורניר טוב. שיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד, שעם הרכב מאוד חזק היא תהיה מועמדת להפעיל לאליפות אירופה. אנחנו שבעי רצון מהטורניר, ליעד סואץ-קרני התאוששה אחרי פציעה והשתלבה בשני המשחקים האחרונים. לייני סלווין השתלבה שוב עם הרוטציה וההרכב, ועם ההצטרפות של קטיה לויצקי הסגל יושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully