וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול נוטה להישאר בניו אורלינס

הרכז שדרש טרייד, נפגש עם הנהלת ההורנטס שניסתה לשכנעו להישאר. פול: "אהבתי את הכיוון". ווסט וטלפייר עברו למינסוטה

חדשות רעות לאנשים השוכנים בניו יורק ובאורלנדו: כריס פול, שהעיר מחדש את שוק ההעברות ב-NBA לאחר שהבהיר כי לא יישאר בניו אורלינס, נפגש הערב (שני) עם הנהלת הקבוצה וצוות האימון, ויצא ממנה אופטימי יותר. "הפגישה הלכה טוב", אמר פול בהודעה רשמית לאחר סיום הפגישה. "זה היה נהדר לקבל את ההזדמנות לשבת עם המאמן, הנשיא והג'נרל מנג'ר החדש שלנו. הבעתי את הרצון שלי לנצח, ואהבתי את הכיוון שהם אמרו שהם רוצים לקחת בו את הקבוצה".

פול המשיך ואמר: "הייתי בהורנטס כל הקריירה שלי, ואני מקווה להמשיך לייצג את העיר גם בשנים הבאות". אינדיקציה נוספת לכך שהרכז המוכשר לא הולך לשום מקום הגיע לאחר שאחד מראשי הקבוצות האחרות בליגה אמר לאחר הפגישה: "הם לא מעבירים אותו לשום מקום". גורמים בניו אורלינס מסרו לאחר הפגישה כי כלל לא דובר נושא העברתו של פול לאף קבוצה אחרת, ועתה נראה שהאפשרות שהרכז יישאר בהורנטס, למורת רוחם של הניקס והמג'יק.

עם זאת, גורמים אחרים הקשורים לכריס פול צוטטו בתקשורת האמריקאית כשאמרו כי שום דבר לא סגור וכי פול ממשיך לבדוק את האופציות האחרות. אחד ממקורביו אמרף "כריס לא מתכוון לחכות שנתיים עד שיהיו לו סיכוי לזכות באליפות".

* שיקגו ממשיכה בתהליך החיזוק הסולידי שלה, ולאחר שלא הצליחה להנחית אצלה את לברון ג'יימס או כריס בוש, היא מראה שהיא עדיין יכולה להיות פעילה מאוד בחזיתות אחרות. הערב החתימו הבולס את קורט תומאס הותיק, בכדי לחזק את העומק על הספסל. תומאס, ששיחק בעונה האחרונה במילווקי, העמיד ממוצעים של 3 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק במדי הבאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully