וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "ראול רשם את ההיסטוריה של ריאל מדריד"

שוער הבלאנקוס נפרד מהחלוץ, שעזב את הקבוצה. רונאלדו: "תמיד חלמתי לשחק איתו". קאקה: "יום עצוב לשחקנים ולקהל"

שחקני ריאל מדריד קיבלו היום (שני) את הבשורה שקפטן הקבוצה ראול לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה לאחר 16 שנים בסנטיאגו ברנבאו. כל כוכבי הקבוצה מיהרו להביע את צערם מעזיבתו של אחד משחקניה הגדולים ביותר של ריאל מדריד בכל הזמנים ופירסמו הודעה באתר הרשמי של המועדון.

השוער איקר קסיאס אמר: "ראול הוא סמל לריאל מדריד. קפטן מצוין נמדד בעליות וירידות, בכך שהוא יודע להפיק את המיטב מכל סיטואציה. ראול הוא דוגמה למקצוענות והוא עזר לי לגדול כשחקן וכאדם. ההיסטוריה המדהימה של המועדון נרשמה על ידי שחקנים נהדרים. ראול הוא ללא ספק אחד מהם".

כריסטיאנו רונאלדו, שהספיק לשחק עם ראול עונה אחת בלבד, התייחס לפרידה ממנו: "לשחק בקבוצה של ראול היה כבוד גדול בשבילי. תמיד חלמתי לשחק לצד שחקנים כמוהו. זה היה כבוד עצום לחלוק את אותו חדר הלבשה ואני מאחל לו כל טוב".

צ'אבי אלונסו, שגם הוא שיחק רק עונה אחת עם ראול, אמר: "ראול מייצג את הערכים של ריאל מדריד. הוא סמל וחלק מההיסטוריה של המועדון. זה לא קל לשחק בריאל מדריד כל כך הרבה שנים, אבל הוא הצליח כי הוא שחקן יוצא דופן".

הקשר הברזילאי קאקה אמר: "ראול הוא שחקן מדהים וחבר חשוב במועדון הזה. ראול יהיה לנצח חלק מהמדריסימו והפרידה ממנו היא קשה וזה יום עצוב לאוהדים ולשחקנים".

הבלם הפורטוגלי פפה, שהיה פצוע בחודשים האחרונים, אמר: "כל השנים בהן הוא שיחק מדברות בווליום הכי גבוה על הכישרון שלו. יש לו מקום חשוב בלב שלי מפני שהוא תמיד עקב אחרי תהליך ההחלמה שלי כשהייתי פצוע. הוא קם מהספסל ועזר לי לרדת לחדר ההלבשה. זו מחווה שלעולם לא אשכח. ראול הוא חלק גדול מההיסטוריה של ריאל מדריד".

הקשר לסאנה דיארה נזכר בחוויות אישיות: "אני מאוד שמח שיצא לי לשחק איתו. אני זוכר שהייתי צופה בו עוד כשהייתי ילד קטן. הוא מאוד עזר לי מאז שעברתי לריאל. תמיד אומר שהייתה לי את הפריבילגיה לשחק עם ראול בריאל מדריד".

פרננדו גאגו הארגנטינאי הצטרף לאיחולים: "סמל של ריאל מדריד עוזב. אחד מהשחקנים שכל האוהדים מזדהים איתם. זה היה תענוג לשחק עם ראול ולחלוק איתו את חדר ההלבשה. אני מאחל לו את כל הטוב, גם במישור המקצועי וגם במישור האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully