וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "אולימפיאקוס קבוצה מפחידה"

27.7.2010 / 22:34

הצהובים הדרוכים ערכו אימון ראשון ביוון, גפני וזיו שוב תורגלו בהרכב, נמני עדיין מתלבט בין ייני וסידיבה בקישור האחורי

למרות הדיווחים על שביתת פקחי הטיסה בנתב"ג, שחקני מכבי תל אביב המריאו הבוקר (שלישי) בשלום ליוון לקראת המשחק נגד אולימפיאקוס פיראוס ביום חמישי (21:30) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. כבר הערב ערכה הקבוצה אימון ראשון בבירת יוון, כאשר ביום רביעי בערב יתקיים באימון המסכם באצטדיון "קאריסקאקיס" בפיראוס שבו יתקיים המשחק. הקבוצה צפוייה לחזור לארץ מיד לאחר המשחק ולנחות ביום שישי לפנות בוקר.

באימון הערב במתחם האימונים של אולימפיאקוס שוב תורגל מערך הגנתי עם רוני גפני כמגן שמאלי ויואב זיו בצד שמאל של הקישור. בצוות המקצועי מתלבטים בין שרן ייני וג'יבריל סידיבה בקישור האחורי. בחלק הקידמי צפויים לפתוח האריס מדוניאנין, ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי שיפתח כחלוץ בודד.

גורם במועדון לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. אולימפיאקוס קבוצה מפחידה. זה לא רק האיכות של השחקנים אלא גם השיטה שבה הקבוצה הזו משחקת. זו קבוצה שמשחק בצורה שיטתית מאוד, כמו מכונה. על הסגל המצוין של העונה שעברה הם עוד הוסיפו כמה כוכבים. נהיה חייבים להיות במיטבנו כדי לצאת עם תוצאה טובה. צריך לצאת בשלום מהמשחק הזה ורק אז לחשוב על המשחק בבלומפילד. נצטרך לשחק משחק טקטי שידרוש אחריות וסדר הגנתי מצד כל השחקנים".

החלוץ יניב עזרן והקשר גיז'רמו ישראלביץ', שמתאוששים מפציעות, נשארו בארץ ולא המריאו עם הקבוצה. אלירן עטר ושטראובר התאמנו כרגיל, כשהראשון החלים לגמרי מהפציעה בברכו וצורף לסגל הקבוצה ביוון.

הקשר הצעיר ציון צמח לא המריא עם הקבוצה ונשאר בישראל. צמח, שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה, מחזיק במספר הצעות בליגת העל ונכון לעכשיו עתידו במועדון אינו ברור. בשלב זה מסרבים במכבי לשחרר את הקשר המוכשר, אולם ייתכן כי העובדה שהוא התבקש להישאר בארץ מרמזת על כך שבצוות המקצועי לא בונים עליו והוא צפוי להיות משוחרר בקרוב. הקשר מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות במכבי, ונראה שעומס הקשרים בסגל יאפשר את השאלתו לקבוצה אחרת שמעוניינת בו כבר בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 8:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully