וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמל האחרון?

שנות ה-90 העליזות, כוכבי הגלאקטיקוס, השערים, התארים, השמחה והעצב. סיכום עידן ראול בריאל מדריד בתמונות

השנים הראשונות

ב-1992 הגיע ראול למחלקת הנוער של ריאל מדריד, דווקא מהיריבה העירונית, אתלטיקו. שנתיים לאחר מכן, אחרי שקרע רשתות בקבוצה השלישית של המועדון, הוקפץ על ידי חורחה ולדאנו לבוגרים. וההמשך, היסטוריה (צילום: AP)

תואר אירופי ראשון

יחד עם ראול, ריאל מדריד זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות. הראשונה הייתה ב-1998, באמסטרדם, אחרי 0:1 על יובנטוס. בתמונה, ראול חוגג עם דאבור סוקר (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

המלך של ליגת האלופות

323 שערים כבש מספר 7 במדי ריאל מדריד. 66 מהם בליגת האלופות. ואיך אפשר לשכוח את הצמד המבריק באולד טראפורד באפריל 2000 (2:3) שהעלה את הבלאנקוס לחצי גמר ליגת האלופות (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

תואר אירופי שני

חודש אחרי אותו צמד באולד טראפורד, חגגה ריאל בפאריס זכייה נוספת בליגת האלופות אחרי ניצחון 0:3 על ולנסיה (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ימי הגלאקטיקוס (1)

שנות ה-2000 מסמלות תקופה אחרת בריאל מדריד. עידן של כסף גדול, של בזבזנות. פלורנטינו פרז התיישב על כס הנשיאות והכוכבים החלו לנחות בברנבאו. כאן, ראול עם לואיס פיגו (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

ימי הגלאקטיקוס (2)

למרות מצעד הכוכבים האינסופי שעבר במועדון, אף אחד לא נחקק בהיסטוריה כמו מספר 7. גם לא רונאלדו הגדול (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

ימי הגלאקטיקוס (3)

ולא שכחנו את בקהאם, שכמו השאר חסה בצילו של המלך האמיתי של מדריד (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

תואר אירופי שלישי

בגדול, גלאקטיקוס הפכה למילת גנאי. סמל לקבוצות כדורגל נטולות זהות שמונעות רק על ידי כסף. אבל ב-2002, ריאל מדריד הוסיפה גביע ליגת אלופות שלישי לארון לאחר 1:2 על לברקוזן. ראול כבש את הראשון (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

שכח מאיפה בא

במשך השנים בלבן, ראול עשה לו מנהג קבוע - להתעלל ביריבה העירונית במשחקי הדרבי (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

הפוזה המוכרת

אחד הדברים שהפכו את ראול לסמל המודרני האחרון הוא הרגש. המשחק האמוציונאלי. כל נגיעה, כל שער, כל חגיגה, כל החמצה לוותה אצלו בתגובה אמיתית וכנה של אחד שחי את המשחק. איך אפשר שלא להתאהב? (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

ההגמוניה עוברת לקטלוניה

בשנתיים האחרונות אור הזרקורים בספרד הופנה לעבר היריבה השנואה. ברצלונה השתלטה על הליגה וכוכביה הפכו גם למנהיגי הנבחרת (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

תחילת הסוף

עונת 2009/10 הייתה קשה עבור ראול, שנאלץ להסתגל לסיטואציה חדשה מבחינתו - הספסל. תחת מנואל פלגריני התמעטו דקות המשחק וגם התפוקה ירדה. בגיל 33, ראול הבין שזה הזמן להיפרד (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

היורש?

ללא מספר 7, ריאל מדריד תהפוך בעונה הבאה לקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי. האם יש לו את מה שדרוש כדי להפוך למלך של מדריד? (צילום: אימג'בנק – GettyImages)

נפרד

"העתיד שלי בגרמניה או באנגליה", אמר ראול, כשהוא חנוק מדמעות, במסיבת העיתונאים האחרונה בברנבאו. אחרי 16 שנה, הסמל אומר שלום. אולי מתוך כבוד למועדון שהיה הבית שלו, סירב להתייחס לקבוצה הבאה שלו. מבחינתנו וגם מבחינתו, לראול תמיד יהיה בית אחד (צילום: רויטרס)

  • עוד באותו נושא:
  • ראול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully