וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יעשה לאיש שחתם על חוזה לשנתיים בנהריה

26.7.2010 / 13:08

מאמן עירוני נהריה יעקב ג'ינו חזר לביתו מאליפות אירופה לעתודה וגילה שנותק לו זרם המים בשל חוב: "אין מי שיתן מענה"

מאמן נבחרת העתודה יעקב ג'ינו שב אמש (ראשון) לישראל לאחר שהוביל את הנבחרת למקום החמישי באליפות אירופה דרג ב'. ג'ינו שב לביתו בנהריה, שם הוא גר בשנתיים האחרונות לאחר שחתם על חוזה בקבוצת עירוני נהריה, וגילה לתדהמתו כי עיריית נהריה ניתקה את המים בביתו וזאת בשל חוב של 8,000 שקל של הקבוצה לעירייה. ג'ינו ואשתו שילמו את החשבון מכיסם, והסכום הזה מתווסף לחשבון החשמל שנותק גם כן בחודש שעבר, והזוג השלים מכיסו.

"אני במינוס של 40 אלף שקל מהקבוצה, הגיע הזמן להוציא את הדברים החוצה", אמר היום ג'ינו, "כבר מחייבים אותי על כ-17 אלף שקל שימוש באוטו, והיום גם חייבו אותי על הרכב של פול דילייני שלא נמצא בכלל בארץ. במשחק האחרון של הקבוצה בחוץ בחולון שילמתי מכיסי 8,700 שקל על נסיעות ובית מלון, ואין מי שיחזיר. אני לא מדבר כבר על משכורות שחייבים לי. כולם מדברים על קבוצות רכישה וקבוצות ניהול, ובפועל אין מי שיתן לי מענה. יש לי חוזה לעוד עונה ולא אוותר להם".

יו"ר עירוני נהריה בעונה שעברה אבי סבג אינו עוסק עוד בענייני הקבוצה, ומתרכז באימון קבוצת עירוני ג'ת אל אהלי מהליגה הלאומית בכדורגל. בנוסף בעיריית נהריה מחפשים פיתרון, וגורם בעירייה אמר היום: "אנחנו מודעים לבעיות, ומנסים למצוא מישהו שיקח את הקבוצה. יש מגעים עם מספר גורמים, וכשזה יצא לפועל, אני מעריך שהדברים האלה יפתרו גם כן". כמו כן גם מרכז הפועל התגייס לנסות לעזור לאנשי נהריה, כשיו"ר המרכז יורם אורנשטיין עודכן בנושא ומנסה למצוא פתרונות לטובת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully