וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל פותחת את הטורניר הבינלאומי בתל אביב

26.7.2010 / 11:26

כשליאור אליהו בספק ויניב גרין הפצוע רק מנסה להכנס לכושר תפגוש ישראל את נבחרת הולנד (21:00, 5+ לייב) של גדי קידר

נבחרת ישראל תפתח הערב (שני, 21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) את הטורניר הבינלאומי בהדר יוסף כשתפגוש את נבחרת הולנד אותה מאמן הישראלי גדי קידר. המשחק יהיה השני בטורניר כשבמשחק הראשון (18:00) יפגשו נבחרות אנגליה ובלגיה. מחר תפגוש ישראל את נבחרת אנגליה, וביום רביעי תנעל את הטורניר מול בלגיה. ביום שבת תצא ישראל לאיטליה לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה ביום שני.

נבחרת ישראל קיימה הבוקר אימון מסכם לקראת הטורניר, כאשר רק סמוך לפתיחת המשחק יחליט המאמן אריק שיבק האם לשתף את ליאור אליהו החולה. יניב גרין שחזר אמש לאימונים מלאים, צפוי להיות משותף לדקות ספורות בלבד, וזאת מכדי לא להאט את חזרתו לכושר. שיבק הודה ביום שישי כי יופיע למשחק עם סגל של 14 שחקנים לאחר ניפוי של שחקן אחד, אך בעקבות המחלה של אליהו ידחה הניפוי ככל הנראה לאחר הטורניר. מי שמועמדים להיות מנופים הם שחקני הפנים יוני ניר ורוברט רות'בארט.

נבחרת הולנד, אותה תפגוש ישראל הערב, מודרכת כאמור על ידי גדי קידר החל מהקיץ שעבר. מי שעזר לקידר להגיע לתפקיד הוא מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, בזכות קשריו הענפים בכדורסל ההולנדי. עד כה שיחקו ההולנדים, שמתכוננים לקראת ניסיון נוסף להעפיל לדרג א' של אירופה, שני משחקי אימון ובשניהם ניצחו את נבחרת קנדה. השחקנים היותר מוכרים של הנבחרת הם שחקן פילדלפיה פרנסיסקו אלסון ופורוורד דן בוש קריס אקרבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully