וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי בדרך לשיקגו

הבולס המבטיחים צפויים להמר על הגארד הדועך. רונדו: "מיאמי נראית טוב מאוד על הנייר, אבל הם עדיין לא השיגו דבר"

טרייסי מקגריידי הוא עדיין אחד השמות המעניינים של שוק ההעברות למרות שימי הזוהר שלו נמצאים הרחק מאחוריו, ונראה שהתחנה הבאה של טי-מאק תהיה דווקא בשיקגו. הגארד בן ה-31, שהוזכר כמועמד להצטרף לקבוצת החלומות שנבנית במיאמי ונבחן במדי הקליפרס בשבוע שעבר, לא הסתיר את העובדה שהבולס הם העדיפות הראשונה שלו, והלילה (בין ראשון לשני) אישרה הנהלת השוורים ל-ESPN שהם אכן נוטים להחתים את מקגריידי בימים הקרובים.

מלך הסלים של הליגה לשעבר, שהראה בסיום העונה שעברה במדי הניקס ניצוצות מסוימים ליכולות שהציג לפני שסדרת הפציעות הרסה לו את הקריירה, צפוי להפוך להחתמה השישית של הבולס הקיץ, אחרי קרלוס בוזר, קייל קורבר, רוני ברואר, סי ג'יי ווטסון וקורט תומאס, שמצטרפים לסגל המוכשר ממילא שהתקבץ בעיר הרוחות. רק שלשום התייחס דרק רוז לאפשרות שמקגריידי יחבור אליו והצהיר: "זה יהיה דבר טוב, הוא בהחלט יכול לעזור לנו, וגם אם הוא ייתן לנו חצי ממה שהוא מסוגל לתת, זה יהיה בסדר גמור".

רונדו מפקפק במיאמי

בבוסטון מסרבים להתרשם מאוסף הכוכבים של מיאמי, שהפך אותם לדעת רבים לפייבוריטים לתואר אלופת המזרח בעונה הקרובה, ורייג'ון רונדו חימם את הגזרה בין שתי הקבוצות כשהכריז: "ההיט יהיו טובים, אבל הם עדיין לא השיגו דבר. אין לנו סיבה להתרגש מהם, אני יותר מודאג מהלייקרס, זו הקבוצה שנצטרך לנצח".

"מיאמי נראית טוב מאוד על הנייר", המשיך רונדו. "אני בטוח שהם יהיו ממש טובים, אבל מי יודע אם כל החבר'ה האלה יוכלו להתחבר כקבוצה? זה תלוי בעיקר בלברון, וויד ובוש, ואיך הם יקבלו את התפקיד החדש שלהם. לא הכל יסתדר לכל אחד מהם באופן אישי, והשאלה היא אם הם יסתגלו לסיטואציה כמו ג'נטלמנים או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully