וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לקנזס סיטי

השדים האדומים, בהרכב צעיר במיוחד, לא הצליחו לגבור על קבוצת התחתית מה-MLS. ניו יורק רד בולס - מנצ'סטר סיטי 1:2

מנצ'סטר יונייטד המשיכה הלילה (בין ראשון לשני) במסע משחקי ההכנה שלה בארצות הברית, בו ממשיך אלכס פרגוסון לבחון בעיקר את הכישרונות הצעירים בסגל שלו ולהעניק להם הזדמנויות נדירות לשחק לצד כמה מהכוכבים הוותיקים. הפעם זה לא הספיק לשדים האדומים כדי להיחלץ מהפסד 2:1 לקנזס סיטי וויזארדס, קבוצת תחתית ב-MLS.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 משער של דייבי ארנאוד שהקפיץ את 52,000 האוהדים הנלהבים, לפני שדימיטאר ברבאטוב, השריד היחיד להרכב הבכיר של סגנית האלופה לצד ריאן גיגס, פול סקולס ונאני שחזר לראשונה אחרי היעדרות ארוכה, איזן בפנדל בדקה ה-41. דקה לאחר מכן החזיר קיי קמארה את הוויזארדס ליתרון כשנגח חזק כדור שקפץ על קו השער והוכרז כשער חוקי באופן מעורר מחלוקת. במחצית השנייה לא הצליחו שחקניו של פרגוסון להפוך את הקערה למרות הרחקתו של ג'ימי קונארד המקומי.

גם מנצ'סטר סיטי רשמה הפסד על אדמת ארצות הברית עם 2:1 לניו יורק רד בולס, קבוצתו החדשה של תיירי הנרי. הסיטיזנס, שהפסידו לספורטינג ליסבון במשחקם הראשון בסבב משחקי ההכנה שלשום, נכנעו לשערים של מאקומבה קנדג'י ודיין ריצ'ארדס, כשבתווך הצליח ז'ו לאזן זמנית. טוטנהאם סיימה את המסע האמריקאי שלה עם 2:2 מול אותה ספורטינג ליסבון, משערים של רובי קין וג'ונתן אוביקה, מתיאס פרננדז וחיימה ואלדז כבשו לפורטוגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully