וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר סאר: "אפילו בגילי זה תענוג לשחק כדורגל"

שוער מנצ'סטר יונייטד בן ה-39 מתכונן לעוד עונה בשיא: "לפעמים אתה מפתיע גם את עצמך. אני נמצא במועדון שנפלא להיות בו"

שוער מנצ'סטר יונייטד אדווין ואן דר סאר טוען שלמרות הגיל המבוגר, 39, הוא עדיין רעב לכדורגל. כזכור, ההולנדי חתם בפברואר על הארכת חוזה לשנה נוספת באולד טראפורד, מה שישאיר אותו עד לסוף העונה הנוכחית בקבוצה. בינתיים, עושה רושם, הוא ממש לא ממהר לתלות את הכפפות. "שמעתי את השאלות האלה בשלוש-ארבע השנים האחרונות", אמר ואן דר סאר בראיון ל"סקיי", "לפעמים אתה מפתיע גם את עצמך. מנצ'סטר יונייטד זה פשוט מועדון נפלא להיות בו".

השוער המשיך למנות את היתרונות במועדון האנגלי: "אתה משחק בפרמיירליג, בליגת האלופות ותמיד יש לך סיכוי לזכות בתארים תוך שאתה מתמודד מול השחקנים הכי טובים בעולם. זה משהו יותר מדי טוב כדי שלא אעשה אותו יותר. אפילו בגילי זה עדיין תענוג לתת את המיטב שלך כל השבוע ולחכות לראות אם אתה בהרכב בשבת ובשלישי".

ואן דר סאר צפוי להמשיך להיות השוער מספר אחת של יונייטד העונה, כשתומאס קוז'אק ישמש לו כגיבוי. מי שהיה אמור להיות יורשו אך איכזב הוא בן פוסטר, שעזב הקיץ לבירמינגהם. ההולנדי עדיין מאמין שיש עתיד לשחקנים הצעירים: "יש לנו שילוב מצוין של שחקנים מנוסים ושחקנים צעירים שכל הזמן מגיעים. יונייטד הוא מועדון שמתאפיין בייצור של הרבה שחקנים צעירים. אני יכול לראות כמה שיהיו פה עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully