וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרג ב': נבחרת הנוער עלתה לרבע הגמר

25.7.2010 / 20:23

הביסה 52:80 את רומניה והבטיחה מקומה בין שמונה האחרונות באליפות אירופה דרג ב'. פרנקו: "הבדלי הרמות ברורים"

נבחרת הנוער של ישראל הבטיחה היום (ראשון) את מקומה ברבע גמר אליפות אירופה לדרג ב' הנערכת בישראל. השחקנים של דני פרנקו דרסו 52:80 את רומניה החלשה, עלו למקום השני בבית ושמרו על מאזן מושלם לאחר שלושה משחקים, כשלמוליכה אנגליה יש משחק עודף.

ישראל פתחה את המשחק מצוין וברבע הראשון כבר הובילה 11:29. ברבע השני, כשהיה ברור כבר שהמשחק הופך לגארבג' טיים, מאזן הכוחות מעט התאזן ושתי הנבחרות שמרו על אותו פער שהיה ברבע הראשון - 27:45 לישראל. ברבע השלישי ישראל שוב התפוצצה והגדילה את הפער כבר לכיוון תבוסה - 34:67 כשליי-אפ של אריאל מוריד חותם את הרבע. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ובו הצליחו הרומנים לצמק, ובסיום זה 52:80 לזכות ישראל שממשיכה לרבע הגמר.

קלעו לישראל: נועם לייש 15 נקודות, בר טימור 11, עוז בלייזר 10, גיא לביא 10, לירז אריאלי 7, בר מאור 6, רם אליספור 5, שון לבנובסקי 5, ליאור שם טוב 3, תומר בר אבן 3, ניב סולומון 3, אוראל לב 2.

טימור: "היה משחק קשה"

מאמן הנבחרת דני פרנקו נשמע מרוצה בסיום: "הבדלי הרמות ברורים. אני הייתי מאוד גאה בצורה שבה פתחנו את המשחק ואת המחצית השנייה, ככה צריך להגיע למשחק. אנחנו לא הנבחרת הכי מוכשרת פה, וגם מול הרומנים אנחנו נופלים בפיזיות בגובה ובאתלטיות. הכוח שלנו זה שאנחנו משחקים כקבוצה ועובדים אחד בשביל השני, וזה מה שיש לנו למכור. אם אתה פורט אותנו לשחקן מול שחקן אין לנו איזה סופר טאלנט שיכול לנצח משחקים לבד. ברבע השלישי שכחנו לרגע מאיפה באנו ואז לא ראו את הבדלי הרמות. הייתה הזדמנות טובה לחלק את הדקות, וזהו אנחנו עם הפנים למחר, משחק חשוב, כמו כל משחק מעכשיו הלאה".

בר טימור: "לא מסכים שלא היה קשה. רומניה קבוצה טובה, התכוננו טוב למשחק ועשינו אותו לא קשה. מתכוננים למחר. מחר משחק מאוד חשוב מול בלארוס, ננוח טוב ונבוא אליו טוב גם".

מאמן נבחרת רומניה, ניני פלוריאן: "ישראל נבחרת טובה, ומשחקת משחק מאוד מהיר, חטפנו מהם 32 נקודות במתפרצת רק במחצית הראשונה. הנבחרת שלנו מאוד צעירה, ואין לנו ניסיון בליגה הראשונה או השנייה ברומניה. רק אחרי שישחקו בליגה השנייה הם יוכלו להבין את הטקטיקה ולצבור ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully