וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו קונטאדור הוא אלוף הטור דה פראנס

הרוכב הספרדי שזכה בתואר בשנים 2007 ו-2009, סיים 39 שנ' לפני שלק בדרך לזכייה נוספת. קבנדיש ניצח את הקטע האחרון

אחרי עשרים ימים מפרכים, ולא פחות מ-3,641.9 קילומטרים, הוכתר אלוף הטור דה פראנס לשנת 2010, והוא לא אחר מאשר אלברטו קונטאדור הספרדי, אלוף השנה שעברה. קונטאדור חצה את השאנז אליזה היום (ראשון) לתשואות עשרות אלפים, והבטיח את הזכייה השלישית שלו בטור הנחשק, וה-5 ברציפות בכל הנוגע לאחד משלושת המירוצים הגדולים בעולם, הישג בהחלט מעורר השתאות.

הספרדי שפתח פער משמעותי מאנדי שלק מלוקסמבורג בקטע ה-19 נגד השעון, שמר על מקומו בצמרת, והבטיח את ניצחונו בפער של 39 שניות משלק, כשהוא לוגם מכוס השמפנייה המסורתית. את הקטע ה-20 והאחרון ניצח מארק קוונדיש, כשהוא מצליח לדהור בישורת האחרונה ולברוח למתחריו, בדרך לזכייה בקטע החמישי שלו בטור הנוכחי.

כזכור, גם הטור הזה לא היה נקי מדרמה ומאירועים: לאנס ארמסטרונג, שניסה להשיג זכייה נוספת בגיל 38, התרסק באחד הקטעים הראשונים ואיבד את הסיכוי להילחם על התואר, מה שהותיר את המאבק בידיהם של קונטאדור ושלק. הרוכב מלוקסמבורג הוליך במשך מספר ימים, אלא שאז, תקלה בשרשרת איפשרה לקונטאדור לעקוף אותו, והספרדי, שלא התחשב בתקלה, ניצל את ההזדמנות. רבים תקפו את קונטאדור על ההחלטה, ושלק עצמו הבטיח כי ינקום, אלא שהאחרון לא הצליח לברוח לספרדי באף אחד מהקטעים, וכאמור, בקטע מול השעון נפל לפיגור ממנו כבר לא הצליח לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully