וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "הלב שלי תמיד יהיה עם ריאל"

הקשר הספרדי ערך מסע"ת בה הודיע שהוא עוזב את המועדון, לאחר 15 שנים. "יש לי הצעה מעניינת מבשיקטאש, טרם החלטתי"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

אחרי 15 שנים בשירות ריאל מדריד, נפרד גוטי באופן רשמי מהמועדון הלבן. מה שהיה ידוע מזה זמן רב, אושר היום (ראשון) על ידי הקשר הספרדי באופן סופי כשזה ערך מסיבת עיתונאים. מספר 14 בלבן ב-15 השנים האחרונות הצהיר שהוא עוזב.

"אני רוצה להודות לריאל מדריד", אמר גוטי הנרגש. "היתה לי תקופה יפה מאוד במדי ריאל. כל חיי הייתי כאן, במדריד, כששיחקתי 24 שנים בקבוצה, 15 מתוכן בקבוצה הראשונה של המועדון. אמשיך לשחק כדורגל במקומות אחרים, אבל הלב שלי תמיד יהיה כאן. אני רוצה לומר תודה לכל מי שתמך בי. אני עוזב עם הידיעה שמשפחת ריאל מדריד אוהבת אותי וזה מה שחשוב".

גוטי, שיהיה באוקטובר בן 34, עלה לקבוצה הראשונה של המועדון על ידי מאמן העבר של הקבוצה והמנהל המקצועי כיום, חורחה ולדאנו. ב-15 עונותיו בקבוצה זכה עימה בחמש אליפויות ספרד, שלושה גביעי ליגת האלופות, ארבעה גביעי סופרקאפ ספרדי, פעם אחת בסופרקאפ האירופי וכן פעמיים בגביע הביניבשתי.

גוטי לא הצליח לכבוש אף פעם באופן קבוע מקום בהרכב הקבוצה לאורך זמן רב, אבל הוא תמיד היה שם כדי לעזור לקבוצה להשיג תארים. העונה האישית הטובה ביותר שלו, לפחות מבחינה אישית, הייתה ב-2000/1 כשכבש 18 שערים ב-44 משחקים בסך הכול, תחתיו של מאמן נבחרת ספרד כיום, ויסנטה דל בוסקה. אבל גוטי לא התרכז בכיבוש שערים בעיקר, אלא יותר בבישולם.

עזיבתו של גוטי מצטרפת לשחרורו של ראול, במה שמסמן בבירור סיום עידן בריאל מדריד. שני השחקנים, שגדלו במועדון ושיחקו בו שנים רבות (ראול, 16) ביחד, נפרדים הקיץ מהאימפריה בלבן לטובת קבוצות אחרות. ראול יחבור לשאלקה הגרמנית, בעוד נראה שגוטי יעשה את הדרך לטורקיה, לבשיקטאש, לקבוצה של ברנד שוסטר, שאימן אותו כשהנ וחצי במדי ריאל. גוטי אמר על בשיקטאש: "יש לי הצעה מעניינת ממנה, אולם טרם החלטתי לגבי המשך דרכי. מה שאני יודע לבטח זה שאני אתן את כל מה שיש לי בכל מקום בו אשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully